Грижа за кожата от 7th Heaven & Treets

август 25, 2016

Грижата за кожата е нещото, което не трябва да пренебрегваме. 
Аз винаги съм в търсене на нови и интересни продукти, които да ми дадат това от което се нуждае кожата ми. 
От скоро за лицето ми и тялото ми се грижат две марки - 7th Heaven и Treets.
7th Heaven е небезизвестна марка, която предлага маски за лице, коса и тяло.
Treets е холандска марка, което предлага продукти за грижа за тялото.
Ако ви е интересно какво е впечатлението ми за продуктите им, прочетете по-долу.


Маските за лица са една важна стъпка към хубавата кожа.
Не всеки може да отдели време и средства, за да забърка домашна маска за лице, но вече доста марки залагат на маските в сашета, което ни улеснява при грижата за кожата.
Първият ми досег с маска за лице на 7th Heaven беше миналата година. Тогава останах с смесени чувства, защото след използването на маската не почувствах кожата си достатъчно почистена и освежена. 
Преди няколко седмици мнението ми за маските им се промени. 
Изпробвах три от маските и останах очарована от резултата им!


Dead Sea Peel-Off Peel 
Почистваща и успокояваща маска, която съдържа в себе си морска сол, морски водорасли и лайка. Подхранва и ревитализира кожата.
Все още не съм изпробвала тази маска, но отзивите за нея, както и за всяка една, са повече от добри и нямам търпение да я изпробвам.

Hot Spring Sauna Masque 
Основните съставки в тази маска са вулканични минерали, джинджифил и тиква.
Тази затопляща маска отваря порите и почиства кожата в дълбочина.
Хидратира я оставя успокоена и почистена.

Manuka Honey Peel-Off 
След използването на тази маска забелязах кожата си почистена, успокоена и със свити пори.
Страхотна е ако имате разширени пори и пъпчици, защото контролира отделянето на себум и се грижи за заздравяването на кожата.
Текстурата на маската наподобява истински мед, а ароматът е невероятно приятен и нежен.

Dead Sea Mud Sheet Masque 
Спокойно мога да кажа, че това е любимата ми маска от марката.
Нанася се много лесно и бързо, като спестява доста време и нерви.
Основните съставки в нея са минерали от мъртво море и морски водорасли.
След употреба кожата е много мека и гладка и видимо почистена.
Със сигурност това ще е една от маските, които ще продължа да използвам и занапред. 

Glacial Clay Spa 
Охлаждаща маска с червено грозде и дива къпина, която поддържа естествената бариера на кожата. 
Почиства кожата в дълбочина, като я оставя успокоена и отпочинала.
Страхотна е за употреба след натоварен ден.



Shower Cream Relaxing Chakra's
Душ гел без сапун, който има мека и кремообразна текстура и невероятно свеж аромат.
Не изсушава кожата, не съдържа SLS, парабени, оцветители и минерални масла.
Ароматът се задържа за средно дълго време върху кожата.
Опаковката от 15мл е идеална и надеждна за пътуване.


Body Cream Relaxing Chakra's
Много овлажняващ крем за тяло, който я предпазва от външната среда и тъканите.
Ароматът му е силен, но ненатрапчив и се задържа за дълго време върху кожата.
Попива бързо и не оставя мазен филм. 

Body Cream Energising Secrets 
Този крем също има хидратиращо свойство, но ароматът е една идея по-лек и не толкова приятен (поне за мен). Отново се задържа за дълго време върху кожата и не оставя мазен филм.
И двата крема са в много симпатични и красиви опаковки от по 50мл, които може да носите дори и в дамската си чанта, както правя аз. 


Miracle Oil Nourishing Spirits 
Подхранващо масло, което може да се използва върху лицето, тялото и косата.
Намалява появата на стрии и белези, прави кожата мека и гладка.
Ефективен при раздразнена и дехидратирана кожа.
Подходящо е за суха, нормална и чувствителна кожа.
Ако го нанасяте върху връхчетата на косата си ще забележите, че видимо ги заглажда и омекотява.


Продуктите на 7th Heaven можа да намерите тук.
А тези на Treets - тук.

Благодаря ви, че четете блогът ми!
Бъдете усмихнати и щастливи! :))) 

You Might Also Like

0 коментара