Pharmatheiss Pharma Hyaluron Volume Lip Booster

август 04, 2017

Здравейте!
Със сигурност всяка дама иска плътни и сочни устни и всяка се стреми да открие процедура или продукт, който да направи устните такива. Е, днес ще ви разкажа за обемния филър за устни Pharma Hyaluron.


Комбинацията от кръстосано свързан хиалурон и липидите, които се грижат за кожата, допринасят за мекотата на устните и допълнителен обем.
Продуктът се предлага в два цвята - Rose и Marsala. Цветът Rose е подходящ за дами с по-светла кожа, а Marsala - за дами с по-тъмна кожа. Цветът не е определящ и не дава кой знае каква разлика, а е почти незабележим. Просто оставя лек гланцов завършек.


Формулата му е кремообразна и се разнася много лесно. Апликаторът е много мек и спомага за гладкото и равномерно нанасяне на балсама.
Опаковката му е компактна и удобна. Може да го вземете със себе си където и да сте и да го подновявате при необходимост. От марката съветват да се нанася поне два пъти дневно.


А сега за ефекта му...
Няколко секунди след нанасянето на продукта се усеща леко, деликатно и безболезнено охлаждане. Няма парещ или гъделичкащ ефект. След минута-две устните започват да се усещат по-плътни и сочни. За мен ефекта е по-скоро в това как вие усещате устните си, защото видимо разликата е доста малка. Дори лекият гланцов слой да изчезне, ефекта се усеща в продължение на няколко часа след това.


Използвала съм само 2-3 продукта за устни с увеличаващ обема ефект, но това, което ги различава от този на Pharmatheiss и това, което ми харесва на мен е чувството за плътност.
Деликатният гланцов завършек, който дава на устните също ми хареса. Ако харесвате да носите балсами за устни и гланцове и ви харесва завършека, то този продукт със сигурност ще ви стане любимец. 
Продуктът може да откриете в аптечната мрежа.

Вие използвали ли сте такъв тип продукти? Имате ли си любим? :) 

Благодаря ви, че четете блогът ми! 
Бъдете усмихнати и щастливи!

You Might Also Like

0 коментара