Bell HYPOallergenic & Bell Secretale

март 24, 2017

Днес главните герои ще са няколко продукта от марката Bell.
Първоначално си мислех да напиша два поста относно продуктите предоставени ми от марката, но след това реших да го включа заедно в едно ревю.


Една част от продуктите са от серията HYPOallergenic и ще започна първо с тях.

Bell HYPOallergenic Contour Stick 
Това определено е любимият ми продукт от марката...
Толкова лесно и бързо се работи с него, че направо е мечта!
Нюансът му е подходящ за доста тонове кожи, тъй като не е към топлата гама.
При допир с кожата, текстурата му се "разтапя" и с едно драсване от него сте готови за преливане и излизане.
Позволява преливане с четка и с пръсти. Аз го правя с четка, защото така ми е много по-удобно. Използвам четка с гъсто разположени косъмчета.
Финиша не е матов, няма бляскави частици и стои много естествено и нежно.
За да издържа по-дълго време върху кожата ми, отгоре го фиксирам с прохообразен контур или бронзър. По този начин ефекта му е една идея по-видим, но в никакъв случай по-натрапчив и прекалено силен (зависи и от това колко прохообразен продукт нанасяте :D).






Bell HYPOallergenic Brow Modeller Gel
Веждите ми са плътни и тъмни и не ми се налага да използвам моливи, помади, гелове за вежди и т.н. Но този продукт по някакъв странен начин ме спечели.
С нанасянето виждам някои малко проблеми, като това, че четчицата е прекалено малка, а гърлото на опаковката е прекалено голямо и е доста трудно да изкараш необходимото количество продукт за теб...
Формулата е доста течна, но засъхва бързо. Фиксира веждите още при самото поставяне, без да ги прави твърди и груби.
В ежедневието го използвам рядко, но за вечерни поводи често посягам към него.






Bell HYPOallergenic Long Lasting Nail Enamel
Всичко в този продукт ми харесва, освен цвета му...
Не нося такива нюанси върху ноктите си. Залагам на по-неутралните и по-невидимите цветове, защото практиката ми (като медицинска сестра) го изисква.
Самият лак като формула е страхотен - нанася се лесно, засъхва доста бързо и издържа около 3-4 дни при мен (зависи какво правя).


Следващите продукти са от серията Bell Secretale.




Bell Secretale Matte Mousse Make Up
Фон дьо тен с лека и много лесна за нанасяне текстура, и високо покритие. Формулата му е мус, които аз най-лесно нанасям с гъбичка или пръсти. Идва ми една идея по-гъст за четка.
Изравнява тена, прикрива до някаква степен несъвършенствата, видимо прикрива порите.
Финишът му е матов, но не прекален. Издръжливостта му е задоволителна.










Bell Makeup Sponge
Гъбичка, имитираща Beauty Blender в ярко розов цвят, поместена в много удобна опаковка.
Формата й е удобна за държане и нанасяне. Острият й край е идеален за зоната около очите.
Попива доста продукт в себе си, но за сметка на това ефекта, който се получава с нея е много естествен.











Bell Secretale Contour Control Lip Liner
Последният продукт е молив за контур на устните, който предпазва от разтичането на червилото или гланца.
Цветът му е телесен. Нанася се по контура на устните преди да се постави червилото/гланцът.
Не мога да кажа, че този продукт е нещото, което задължително трябва да имам около устните си преди да изляза. Ако използвате червени червила, то тогава ще е супер да имате един такъв молив, който да го контролира.




Благодаря ви, че четете блогът ми!
Бъдете усмихнати и щастливи! :) 

You Might Also Like

0 коментара