label.m Blow Out Spray

юли 19, 2017

Здравейте! 
Ето, че дойде време да ви споделя и за третият продукт на label.m, а именно Blow Out Spray Спрей преди сешоар.
Продуктът се предлага в разфасовки от 50, 200 и 500ml. Моят е 50ml и е идеален за вземане на път с вас, защото и малък и не заема много място.


През последният месец използвах този спрей преди сушене на косата си със сешоар. Не мога да кажа, че съм била постоянна в използването му, а напротив - много често пропусках тази стъпка. 
Blow Out Spray твърди, че дава на косата текстура и обем като същевременно я предпазва от топлината и UV-лъчите. 
Не забелязах да дава обем на косата ми, но за сметка на това тя се усещаше много по-различно. След напръскване и изсушаване ставаше по-плътна на допир, по-лесна за разресване, а краищата не бяха толкова сухи. 
Ароматът ми напомня на кокос, но е много лек и не се задържа върху косата, което за мен е малък минус. Предпочитам такъв тип продукти да имат по-силен аромат, който да се запази върху косата ми поне няколко часа след нанасянето му.


Опаковката е стандартна спрей-опаковка. Продуктът се изпръсква равномерно (ако мога така да го кажа ;дд), а не на струя, както при повечето подобни продукти, който съм използвала. 

Харесва ми ефекта който дава на косата ми, въпреки че не придава обем, но вероятно при по-тънки коси ефекта ще е напълно различен. Моята коса е гъста и трудно може да се направи обем с помощта на такъв продукт. 
Защитата му от топлината и UV-лъчите, както и това, че прави косата ми по-плътна и лесна за разресване е причина да продължавам да го използвам.

А вие използвали ли сте подобни продукти? Кои са вашите фаворити за създаване на обем? :)

Благодаря ви, че четете блогът ми!
Бъдете усмихнати и щастливи!

You Might Also Like

0 коментара