Matis Reponse Teint Terre de Soleil Sun Powder

август 30, 2018

Здравейте!

Днес обръщам внимание на бронзиращата пудра на Matis от серията Reponse Teint.


Пудрата е в стабилна пластмасова опаковка, която се затворя плътно. Минусът на опаковката за мен е това, че няма огледало.
Продуктът е 10 грама, което ще ви стигне за дълго време ползване. 


Формулата ѝ е матова и лесна за преливане. Нанася се гладко и равномерно, без да става на петна. Пигментацията е доста силна и е необходимо много малко количество от продукта, за да затоплите лицето си и да го съживите. 
Не съдържа блясък, което на мен много ми харесва, тъй като не съм почитател на бляскавите бронзъри. 

Според марката цветът е универсален и пасва на всеки тон на кожата. Аз виждам леки оранжеви отенъци, което не биха стояли добре на всяка кожа.
Съветвам ви да видите пудрата на живо и да изпробвате цвета върху кожата си, за да сте сигурни, че ще стои добре на тенът ви. 


Харесвам пудрата, въпреки че не посягам често към нея. Харесва ми текстурата, което е много лека и дава на кожата здрав и свеж вид. 
Ако сте почитатели на бронзиращите пудри, погледнете тази на Matis. Може би ще ви хареса и на вас. :)

Благодаря Ви, че четете блогът ми!
Бъдете усмихнати и щастливи! :)))












You Might Also Like

0 коментара