Нови придобивки - Avon и Maybelline

февруари 19, 2015

Ето го и следващият пост, в който ще се спра на три продукта - два на Avon и един на Maybelline. 
Ще започна с тези на Avon. 
Доста марки вече имат фиксиращи спрейове за грим, но са с доста висока цена. Един от по-евтините е този на Avon. Спреят е в прозрачна черна бутилка с помпичка. Самата помпичка пръска прекалено количество от продукта и много често размазва очния грим... Затваря се доста здраво и няма опасност при пътуване да се разлее. По моите наблюдения изобщо не задържа грима. Когато се гримирам и напръскам лицето си със спрея, кожата ми се опъва, което никак не ми харесва. Още един минус е това, че има доста силен мирис на алкохол. 
Ще се радвам, ако дадете мнение за някой по-достъпен като цена спрей за фиксиране на грима. :))) 


Цена: около 8лв.
Ефект: никакъв 

Другият продукт е спрея за мигновено изсушаване на лака за нокти. Това е първият такъв спрей, който използвам и съм очарована от действието му. Наистина лака засъхва за по-малко от минута. Единственият му минус е това, че е мазен. Т.е. след като се лакирам и напръскам ноктите със спрея сякаш съм си намазала ръцете с олио... Харесва ми аромата му и това, че е доста икономичен. Едно напръскване е напълно достатъчно да изсуши лака. 

Цена: 5 - 6лв. 

И последния продукт е фон дьо тена на Maybelline - Fit me! Това е един наистина страхотен фон дьо тен. Доста се чудих кой цвят да си взема, защото серията предлага доста цветове, но се спрях на номер 105. В този фон дьо тен ми харесва това, че няма жълт или розов подтон. Опаковката е стъклена и изчистена, което ми грабна окото. Това, че е с помпичка е доста голям плюс. Консистенцията му е по-водна, но не се разтича и е лесен за нанасяне и преливане. 
През по-студените месеци кожата ми е доста суха, а този фон дьо тен е идеален за такива кожи. Не е подходящ за мазна кожа, но ако използвате матиращи кърпички и повечко пудра, би могъл да ви допадне. Покривността му е доста слаба и ако имате несъвършенства, които искате да прикриете, този фон дьо тен няма да ви помогне. 


Цена: между 15 и 25лв.
Покривност: средна

Това бяха новите ми продукти, които исках да ви покажа и за които исках да дам мнение. :) Надявам се поста ми да ви е от полза и да ви даде представа за споменатите продукти. :33 


You Might Also Like

4 коментара

  1. помпичката на фиксиращия спрей на Avon е боклук- толкова едро пръска...Аз също забелязах, че размазва грима, особено ако вече е сложена спирала. Вече го ползвам само преди да съм си сложила спиралата и така по-върши работа, при мен май помага да задържа сенки и фдт по-дълго. За съжаление нямам опит с други подобни продукти и за момента ще карам с този, вече взех и да му свиквам на "опъващото" усещане :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, наистина помпичката пръска едро, а едно пръскане ми идва в повече. ;дд В най-скоро време мисля да изпробвам този на Alverde. Чувала съм доста добри отзиви, но съм малко скептично настроена. ;хх Ако изпробваш някой друг, който да си върши работата както трябва и да не изсушава кожата ще съм ти благодарна. ;pp <33

      Изтриване
    2. Трябва да хвърля едно око на този на Alverde тогава, досега не съм се заглеждала или не съм забелязала да имат такъв продукт, но другият път непременно ще го направя :)

      Изтриване
    3. Трябва да хвърля едно око на този на Alverde тогава, досега не съм се заглеждала или не съм забелязала да имат такъв продукт, но другият път непременно ще го направя :)

      Изтриване