Какво ново!? :)

март 17, 2015

Ето, че дойде време най-накрая да споделя нещо ново с вас, а именно какво ново си взех. 
Нека да започваме... 

Ще започна първо с два шампоана. Единият е L'Oreal Paris - Elseve (в случая Elvital, което е абсолютно същото) - Volume - Collagene. Този шампоан е за тънка коса, която няма обем. Формулата му разделя косата косъм по косъм, от което следва да получим обем. Ароматът му е много приятен. Стискам палци да е дълготраен и да се запази за дълго време върху косата ми. Все още не мога да дам мнението си за този продукт, защото още не съм го тествала, но ако искате с удоволствие ще споделя мнението си с вас. 
Вторият шампоан отново е на L'Oreal Paris - Elseve - Total Repair. Предназначен е за суха и увредена коса. Обещава обновяване на структурата на косата и да я направи мека. От тази серия съм използвала маската за коса, която наистина действам. Косата ми беше като преродена. Блестеше и беше толкова мека, че не можех да спра да я докосва. Дано и шампоанът да има същия ефект. 
Ако се чудите защо съм си взела два шампоана - обичам да редувам шампоаните. Първо, че всеки прави нещо различно за косата и й помага по различен начин и второ - ако използвате един шампоан дълго време косата свиква с него и той спира да действа. 

Цена - 7-8лв. всеки

Сдобих се и с един нов за мен душ гел - Dove Go fresh - Fresh Touch с аромат на краставица и зелен чай. Хидратиращ и подхранващ душ гел, който е достъпен и може да се намери на доста изгодна цена. 

Цена: 5лв. 

Продуктът, който успешно ми помага за заличаване на несъвършенствата по лицето е лосионът с розмарин на Amrita. По принцип продуктът се нанася върху цялото лице като се избягва зоната около очите и устните, но на мен ми изсушаваше лицето.. Затова започнах да го нанасям внимателно само върху пъпката. Така изсушава само нея, а не цялото ми лице. Лосионът е много икономичен. Има доста силен и дразнещ аромат. За цената от 2,50 за 100мл върши страхотна работа. :) 

Цена: 2,50лв.

Дълготрайното червилото на Essencе, което си взех е в цвят 11 nude love. Харесвам по-неутралните цветове и доста често залагам на тях. Наистина е дълготрайно, но не мога да си намеря молив подходящ за него. :D Така че, ако имате предложение - моля споделете го като коментар. 
Взех си молив за устни отново на Essence - 11 in the nude, но ми идва една идея по-тъмно за това червило... Колкото до моливът - страхотен е. Мек и лесен за нанасяне. 


Цена: червило - 5лв. молив - 3лв.

И завършвам този пост с три четки, които получих днес. 
Две за нанасяне на фон дьо тен и една за сенки. 
Вече ги изпробвах и съм доста доволна от тях. Четките за фон дьо тен не оставят черти, както повечето такива четки, а нанасят продукта идеално. Не се получава ефект маска и тенът е изравнен. 
Първите две четки са на марката SixPlus, а третата е на Shiseido.


Благодаря, че следите блогът ми. Помагайте да се развие. :) <33 


You Might Also Like

0 коментара