Грижа за кожата на лицето

юли 16, 2015


В този пост ще ви покажа и разкажа за продуктите, които използвам като ежедневна грижа за кожата на лицето си. Няма да изпадам в големи подробности относно продуктите. Цените им са достъпни и невисоки. Нека да започваме... :)

1. Измиващ гел за нормална/комбинирана кожа OPTIMALS - Oriflame
Тъй като кожата на лицето ми се влияе от сезоните, времето и обстановката, дълго време търсих подходящ измиващ продукт, който да не я изсушава и да не я оставя дехидратирана. Поръчах си този измиващ гел с надеждата той да е точният за мен. Ароматът му е много приятен, ненатрапчив и задушлив. Пени се лесно и отстранява замърсяванията с лекота. Хидратира доста добре кожата и я оставя мека и нежна. Цената му е доста приемлива като за продукт от 200ml. Редовната му цена е 13.90, но доста често е намален.


2, Измиващ гел за проблемна кожа - Vichy Normaderm
Преди време Vichy бяха пуснали на пазара промоционален пакет от крем за лице за проблемна кожа и този измиващ гел като подарък. Тогава кожата ми беше с доста несъвършенства и реших да се възползвам от промоцията. Закупих си продуктът с голям ентусиазъм и голяма надежда, но след една седмица използване бях разочарована главно от кремът, който раздразни кожата ми и започнаха да ми изкачат пъпки една след друга. Спрях употребата на крема и продължих само с измиващият гел. Ефект - нулев. Действително кожата ми подобри вида си, но започна да се изсушава повече от нормално. Използвах хидратиращ крем след като измия лицето си с гела, но без ефект. Спрях употребата и на гела. Кожата ми започна да се възстановява. Значително гелът има ефект върху проблемните участъци на лицето, затова сведох употребата му до един път седмично като ефектът беше след дълго чакане и дота употреба. Харесва ми ароматът му и съставките. Това, че е без парабени, парфюми и алкохол. Не мисля, че е нещо без което не мога, затова няма да повторя покупката му. 
Цена: 100ml - 11.40лв.
           200ml - 22.20лв.


3. Мицеларна вода Grnier Pure Activ
Тази мицеларна вода стана един от любимите ми продукти за почистване на лицето от грим и замърсявания. Когато я закупих бях скептично настроена, защото и преди съм използвала продукти на Garnier от серията им Pure Activ без резултати, но след продължителна употреба забелязах значително подобрение върху акнетичната си кожа. 
Мицеларната вода отстранява супер бързо и лесно грима от очите и лицето ми без продължителното търкане, което е неизбежно при повечето такива продукти. 
Харесва ми, че не изсушава кожата и не я оставя лепкава. 
Ако и на вас не ви се дават около 30лв. за мицеларната вода на Bioderma, то тази на Garnier е една доста добра нейна алтернатива за 10лв. за 400ml. (или в случая 8.99лв. на промоция)


4, Маска за лице с морков и слънчоглед - Avon
И за този продукт бях скептично настроена, но след първата му употреба остави кожата ми мека и хидратирана.
Не мисля, че прави чудеса, но щом хидратира и мирише невероятно добре, защо път да не продължа да я използвам?. :D Консистенцията ѝ е кремообразна с бял цвят, а когато се разнесе върху кожата е безцветна. 


Това главно бяха продуктите, които използвам ежедневно или доста често що се отнася до грижа за кожата. Все още си търся крем, гел или тератия против пъпки, която наистина да даде видим ефект върху кожата ми. Ако имате предложение, моля оставете го долу в коментарите.

You Might Also Like

2 коментара

  1. много често заглеждам тези води на Гарние, някой ден ще ги пробвам ми се струва :) иначе за терапия против пъпки и несъвършенства с две ръце препоръчвам серията на Proactiv. Това нещо е чудодейно и си струва всеки лев. Скоро ще пробвам един друг комплект с доста подобна формула, който ако работи също толкова добре, ще е чудесно, защото е около 2 пъти по-евтин...За съжаление и двете ги намирам само в ибей (в Европа не се продават по магазините)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Интересно... :) Ще поразгледам за тази марка.
      Много хвалените продукти на Alverde с хума нещо ме съмняват в това до колко ще са ефикасни, и затова не посягам към тях. :S
      Колкото до водата на Garnier, вече си стои в шкафа и не я използвам, защото открих една страхотна на SVR, която се справя идеално с проблемната кожа. Скоро ще направя едно ревю, в което мнооого ще я похваля. :D

      Изтриване