NYX - Mega Shine Lip Gloss и Slim Eye Pencil

юли 22, 2015

Здравейте! :) 
Днес ще напиша няколко реда за два продукта от NYX, а именно гланцът им за устни Mega Shine Lip Gloss и моливът им за очи Slim Eye Pencil. 
Продуктите идват в една много красива и изчистена черна картонена чантичка с името на фирмата. Двата продукта бяха увити в розова хартия и поместени в малка картонена кутийка.
Щом я отворих ахнах... 


Ще започна първо с гланцът за устни. 
Моят е в цвят 129 BEIGE. Нежен и по-ненатрапчив цвят (точно каквито аз харесвам). 
Това, което ми направи впечатление беше, че щом отворих гланца ароматът му беше невероятен (напомня ми на дъвките ХубаБуба :D:D). 
Консистенцията му не е течна и щом се нанесе на устните не се разтича и не се усеща лепкав. 
Затваря се стабилно (при пълно завъртане на капачката се чува щракане и може да сте сигурни, че е затворен). Четчицата  е извита леко нагоре и изважда достатъчно количество от продукта.
Серията Mega Shine има доста голяма цветова гама.Обещава устните да са омекотени и овлажнени. Това за мен е един голям плюс. 
Със сигурност ще се сдобия с още от тези невероятни гланцове.  
Цена - 13.95лв. онлайн магазин NYX



Вторият продукт е моливът за очи Slim Eye Pencil. 
Моят е в цвят 908 SEAFOAM GREEN. Един невероятно синьо-зелен цвят, който е страхотен за летният сезон и със сигурност ще го нося доста често. 
Моливът е мек и лесен за нанасяне. С лекота може да се размаже и да се постигне ефект на опушен грим. Задържа се доста във водната линия на окото и не дразни. 
Предлагат се много цветове, като някои са и с блестящи частици.
Ако искате мек, лесен за нанасяне и достъпен молив за очи - ТОВА Е МОЛИВЪТ. 
Цена - 9.95лв. онлайн магазин NYX

Добавям и една снимка как изглеждат продуктите нанесени. 



Надявам се информацията, която Ви дадох за тези два страхотни продукта да Ви е от полза. Благодаря Ви за вниманието! 
Поздрави и усмивки.

*Продуктите са ми предоставени за проба. Не ми е плащано да пиша за тях. Мнението ми е базирано на моите впечатления от продуктите!* 

You Might Also Like

0 коментара