Бронзираща пудра - oScuro POLVOS DE SOL

юли 25, 2015

Здравейте! 
Днес ще напиша няколко реда за една бронзираща пудра от марка Deliplus.
Не съм запозната с марката и с това какви продукти предлагат, но от приятелка знам, че имат главно декоративна козметика, продукти за маникюр, и отделно бяла козметика. 


Същата тази приятелка ми подари тази пудра, която е закупена от Испания (не знам дали се предлагат продукти от тази марка и в други страни)  и бях много радостна когато се докоснах до нея. 
Опаковката й е изчистена и доста големичка. 
Механизмът на затваряне е сигурен. Отваря се като се натисне едно "копче" при което се чува щракане, а при затваряне отново се чува щракане.
Щом се отвори се вижда голямо огледало и два цвята пудра - светла и тъмна.
Аз лично смесвам двата цвята при нанасяне, за да се получи среден и по-естествен цвят.


Има приятен аромат, който се усеща е когато вече е нанесена.
Задържа се върху кожата около 4-5 часа.
Много е икономична и е почти невъзможно да се изразходи напълно преди да й е минал срока на годност. 
Цената и е 7 евро, има SPF15 и е 22g.
Харесва ми резултата след нанасяне и това, че е лесна за работа.
Има недоловими бляскави частици, които са okay за лятото.
Не ми харесва, че се праши и това, че е поместена в голяма опаковка, неудобна за пътуване с малко багаж.


Ако имате възможност да се сдобиете с нея не се колебайте, защото наистина си заслужава 7-те евро, които ще заплатите за нея. :))) 

Това беше от мен за сега. 
Надявам се ревюто (силно казано :D) Да ви е било интересно и да ви е харесало.

Усмихвайте се по-често, за да озарявате деня на всички около вас!
Благодаря и доскоро! <33

You Might Also Like

1 коментара