Мицеларна вода за комбинирана към мазна кожа SVR LYSALPHA

юли 28, 2015

Здравейте! :) 
В днешният пост ще ви похваля една мицеларна вода. Става въпрос за водата за комбинирана към мазна кожа на SVR от серията им за проблемна кожа LYSALPHA. 
Но първо няколко реда за марката.

SVR е френска медицинска козметика, която има повече от 45г история. Създадена е през 1965г в Париж от двама съпрузи фармацевти – Simone и Robert Veret, които откликват на нуждите на дерматолозите за създаване на специфични продукти за различни дерматологични проблеми като суха кожа, атопичен дерматит, розацея и др.
Към момента продуктите на SVR се продават в 46 държави по целия свят. Доверието, което печелят, е резултат от тясното сътрудничество с дерматолози и фармацвти, постоянни иновации и строг контрол на избора и концентрацията на активните съставки.

За пръв път се докоснах до продукт от фирмата миналата седмица, след като ми беше изпратен за проба и мнение. Една седмица след това съм 100% влюбена в тази мицеларна вода и със сигурност ще се сдобия с още няколко техни продукта. 
Мицеларната вода е предназначена за комбинирана към мазна кожа, склонна към несъвършенства. 
Нежно почиства кожата от себума, замърсяванията и грима, без никакво усилие. 


След като използвах мицеларната вода два пъти на ден в продължение на една седмица, забелязах значително подобрение върху кожата си. Първото и най-видимо беше, че кожата ми не лъсваше толкова бързо както преди. Пъпките и черните точки видимо намаляха, а кожата ми беше хидратирана и освежена.
Едно изпомпване от продукта върху памучен тампон е напълно достатъчно, за да се почисти лицето от замърсяванията и себума. Ако почистване грим ще са ви нужни 2-3 тампона. Ако се прекали с продукта лицето се усеща лепкаво и леко опънато.
Изключително икономичен продукт със свеж и приятен аромат. 
Цената на опаковка от 100ml e около 15лв., а на опаковка от 500ml - 30лв.



Към мицеларната вода получих и няколко мостри от новата им серия HYDRALIANE, които ще използвам при пътуване.
Хидратиращ BB крем за лице с 40% физио-адаптирана вода, който озарява и изравнява тена, със SPF20.
Интензивен хидратиращ крем за лица с 60% физио-адаптирана вода за чувствителна кожа.
Интензивен хидратиращ крем за лица с 60% физио-адаптирана вода за суха и чувствителна кожа. Както и моста на измиващият гел от серията PROVÉGOL, подходящ за лице, тяло и коса.


Надявам се информацията за марката и за мицеларната вода да ви е била полезна.
Заслужава си всеки лев, който ще дадете за тази мицеларна вода, ако и вие като мен търсите добър почистващ продукт, които и да помага за заличаването на несъвършенствата. 
Благодаря, че четете блога ми. 
Усмихвайте се и бъдете щастливи! <33 

*Продуктите са ми предоставени за проба. Не ми е плащано да пиша за тях. Мнението ми е базирано на моите впечатления от продуктите!* 

You Might Also Like

0 коментара