Компактна пудра Bourjois Silk Edition

юли 29, 2015

Ето, че дойде време да направя ревю на пудрата на Bourjois.
Като цяло в шкафа си с козметика имам доста пудри, всяка от които си е за точно определен сезон и с точните предпочитания на кожата ми. Имам си пудра за лятото, която матира кожата ми страхотно, имам си пудра за когато кожата ми е суха и т.н. Общо пудрите, които притежавам са 5, но скоро с някои от тях ще се разделя, защото само си стоят и събират прах. 


Пудрата Bourjois Silk Edition ме грабна първо с дизайна си, а след това и с копринената си консистенция. 
Въртеливото огледало е много интересно. Харесва ми това, че е доста по-големичко от това на другите пудри.


Гъбичката, която е поместена в опаковката е страхотна и с удоволствие ще си я използвам когато съм навън и нямам четка за пудра. 
Консистенцията, която както ви казах е копринена и мека на допир, леко се праши, но не е фатално. Лесна е за нанасяне и не седи брашнено върху лицето.
От марката обещават матиране до 8 часа, но за жалост не е така. Тази пудра не матира, а по-скоро фиксира грима и го задържа върху лицето така, както е нанесен. 


Цвета, който е 52 Vanillе, е идеален за мен. Когато се нанесе върху лицето не дава почти никакъв видим цвят, което до някъде е супер.


Не бих казала, че ще я оставя да си стои в шкафа с козметика само защото не матира кожата ми... Когато кожата ми е по-суха и дехидратирана тази пудра е точно за нея. 
Ако търсите пудра, която да матира кожата ви, тази пудра не е за вас. Но за фиксиране на грима е страхотна! 

Цената на пудрата варира между 15 и 20лв.
В магазините на територията на България се предлага само в 4 цвята.
За да поръчате бързо и лесно Bourjois Silk Edition
Parfimo,bg е един страхотен сайт за козметика, в който може да намерите много и разнообразни продукти. Страхотно е това, че има продукти, които не може да намерите в нашите магазини.

Благодаря, че четете блога ми! :)

*Продукта ми е предоставен за проба. Не ми е плащано да пиша за него. Мнението ми е базирано на моите впечатления от продукта!* 

You Might Also Like

0 коментара