Manhattan червило All in One!

юли 30, 2015

Ето ме отново с пост за една пленително червено червило, а именно Manhattan All in One. 


Обещания:
* запазване на цвета
* наситен и плътен цвят
* дълготраен блясък
 * хидратация
* усещане за комфорт
* видимо по-гладки и нежни устни

От обещаните неща, червилото изпълнява всички! Цвета се запазва върху устните дори при пиене, ядене, пушне и т.н. Кремообразната му консистенция го прави много лесно за нанасяне (дори и този червен цвят :D)


Опаковката е пластмасова, класическа, изчистена и стилна. Затваря се сигурно и е почти невъзможно да се отвори в чантата ви и да омаже всичко. 
Ароматът му е много приятен и силен, но ненатрапчив. Не се усеща дълго след нанасяне.


Още щом го получих си сложих без никакъв проблем и издръжливостта му ме учуди. 
Засякох, че за около 4-5 часа все още седеше върху устните ми без да се е разтекло от жегата и без да е помръднало. Единственото, което се промени беше това, че блясъка му изчезна и остана матов цвят, което също и супер. 


Моят цвят е 530 - Tasty Tomato. Наситено, ярко и красиво червено. За мен този цвят е точно класическото червено! 

Снимката е леко размазана, но може да добиете представа как стои нанесено. 

Със сигурност това червило не е за всеки ден. Ще си го пазя за някой специален или официален случай. В ежедневието си на залагам на толкова наситени цветове. :) 


Надявам се ревюто да ви е било полезно и да ви е харесало. :))
Благодаря, че четете блога ми! 
Споделяйте с приятели, за да се развива и да бъде по-четен. <33


*Продукта ми е предоставен за проба. Не ми е плащано да пиша за него. Мнението ми е базирано на моите впечатления от продукта!* 

You Might Also Like

0 коментара