Natural Cosmetic - пяна за чувствителна кожа & серум за лице

юли 18, 2016

Преди време Natural Cosmetic ми бяха предоставили два техни продукта, но нямах готово мнение за тях. Днес обаче сядам да напиша няколко реда за тях. 


Aphlame - био пяна за почистване на чувствителна кожа с екстракт от рийта, розов жасмин и моринга

Колкото и странно да звучи за пръв път използвам пяна за почистване на лице, защото винаги съм залагала на гелове... Но мога да твърдя, че се влюбих в този продукт още след първата употреба. 


Опаковката е пластмасова, а дозаторът изкарва достатъчно количество, за да почистите цялото си лице. Наистина икономичен продукт!


Ароматът е много свеж и приятен. Задържа се върху кожата за дълго време, но се усеща много леко.
Случвало ми се е няколко пъти да вляза в банята с грим и да го сваля под душа с помощта на пяната. Премахва много лесно фон дьо тен, руж, пудра... Не може да премахне спирала, но все пак не е предназначена за сваляне на грим. 
Марката предлага три вида пяни - за чувствителна, за суха и за мазна кожа.
Ако си търсите измиващ продукт, подходящ за чувствителна кожа ви препоръчвам тази пяна. Ще останете доволни. 

Argan & Macadamia - органичен серум с лифтинг ефект

Тъй като аз нямам проблем със стареенето на кожата, мнението ми за този продукт няма да засяга неговото влияние върху изглаждането на кожата. 
Използвах серума като допълнителна грижа преди да нанеса крем за лице. 


Опаковката е стъклена и луксозна, а дозаторът прави продукта много лесен за употреба. 
Консистенцията му е леко течна. Ароматът му е много приятен и също се задържа върху кожата, без да е прекалено силен. 


Както споменах по-горе използвам серума пред да нанеса крем за лице.
Забелязвам, че кожата ми става по-мека от него.
Нанесен върху кожата попива много бързо като не я оставя мазна.
Използвала съм го няколко пъти като основа за грим, защото нямах в себе си и се сработи добре с фон дьо тенът ми. Би бил подходяща основа за суха или комбинирана кожа.

Всички продукти на марката Natural Cosmetic можа да откриете тук. :)

Благодаря ви, че четете блогът ми!

You Might Also Like

2 коментара