Няколко продукта от Essencе & Catrice

август 14, 2016

Продуктите на Essence са едни от дрогериините ми любимци. 
Винаги мога да намеря точно това, което ми трябва на достъпна цена. 


Днес ще обърна внимание на няколко продукти от марката, които в последно време тествах доста, за да мога да ви напиша няколко реда за тях. 
Ако намерите нещо интересно, което бихте искали да изпробвате - не се колебайте! :) 

Спиралата за мен е най-важният козметичен продукт, който завършва цялостният грим и без който не можем. 
Аз винаги съм в търсене на нови спирали, които да ми дадат точно това, което искам - изразителен поглед. 
Харесвам спиралите на Essence. Мога да кажа, че досега нито една не ме е предала и винаги съм оставала доволна от финалният резултат.


Спиралата, която използвам от доста време е Foribidden, която обещава драматичен обем без слепване на миглите. 
Точно така е! (или поне при мен xD)
Още при първото нанасяне дава обем и силен черен цвят на миглите ми без да ги слепва.
При следващ слой спирала леко слепва миглите, но дава още по-голям обем и по-силен цвят.
Четката ѝ е средна по големина. Обхваща много лесно и бързо миглите.


Покритието за спирала с фибри Foribidden е един страхотен продукт, който използвам при вечерен грим, защото дава драматичност на погледа. 
За в бъдеще това ще е продуктът без който няма да оставам.
Ако търсите драматичност, изразителност и силен черен цвят върху миглите си, то покритието с фибри е точният продукт в който ще се влюбите!

"Веждите са рамката на очите и лицето!" - това непременно е така.
Не случайно всеки професионален гримьор, а и ние самите отделяме толкова време на веждите си. 
Моите са много гъсти и не ме се налага да ги попълвам с гел или молив, но винаги нанасям фиксатор за вежди.
В серията на Essence Little eyebrow monsters може да намерите всичко необходимо за едни красиви и оформени вежди. 


Много от приятелките ми използват шаблони за вежди и казват, че улеснявам цялата процедура с оформянето им. 
Тъй като нямам нужда от шаблони, дадох на три мои приятелки да ги използват и да ми кажат своето мнение. 
Обединеното мнение е: Много бърз и лесен начин да направиш веждите си с идеална форма, без да триеш и започваш от начало. Шаблоните са достатъчно твърди да не се мачкат и да стоят на едно място.

Още един продукт за вежди е този стик, който оптически повдига веждите.


Предлага се в два цвята - бял и розов. 
Белият е с доста силен блясък и се разнася доста трудно, затова не го използвам като акцент под веждата, а като сенки за очи. Стои много семпло и нежно.


Последният продукт е от Catrice, а именно тази палитра с три ружа.


 Всеки един от цветовете и наситен и с лек блясък, като последният може да се използва и за хайлайтър. 
Не се прашат и се задържат доста дълго.
В последно време вторият цвят е най-често слаганият от мен, тъй като е по-светъл и по-дискретен. 




Благодаря ви, че четете блогът ми! 
Бъдете щастливи и усмихнати! :))))

You Might Also Like

0 коментара