Rimmel Wake me up & Revlon Ultra HD Matte Lipcolor

май 24, 2017

 Здравейте! 
Днес главни герои са два продукта, който получих от онлайн магазинът за маркови парфюми - Parfimo.bg.
И двата продукта са доста нашумели, но първият ми досег с тях беше преди месец. 

Rimmel Wake me up concealer
Използвала съм доста коректори за зоната си около очите, които имат събуждащ ефект, но досега всички са били прекалено тежки и/или видими след нанасяне. 
Този на Rimmel се оказа търсеният от мен коректор за ежедневието, който да бъде хем прикриващ и озаряващ, хем да е лек и да не се натрапва на очи.
Консистенцията му е доста течна и много лесна за преливане. Има леки бляскави частици, които стоят много нежно и красиво върху кожата. 
Покритието му е леко, но е възможно напластяване. 
Аз го използвам само за зоната под очите, за да ме "събуди". Не съм се опитвала да прикрия пъпчици или петънча с него, тъй като бляскавите частици го правят не добро решение за тази цел (поне според мен :D).
Може да се прелива с четка, гъбичка или с пръсти заради леката му консистенция. Идеален за забързаните сутрини.
 Моят е в цвят 010 Ivory.
Може да го откриете тук.

Revlon Ultra HD Matte Lipcolor
Тенденцията с матовите червила ме накара да изпробвам доста от тях. 
В търсенето на най-доброто матово червило се сдобих с това на Revlon. Неочаквано ме спечели и винаги посягам към него, ако искам дълготраен цвят върху устните си. 
Както винаги Revlon са се постарали в направата на опаковката луксозна и красива. 
Шишенцето е с плоска форма и матова опаковка, която пресъздава финиша на червилото. 
Апликатора е прецизен и неголям, взима достатъчно количество от продукта и спомага за лесното му нанасяне.
Аромата му е много приятен и сладък, и изчезва след нанасянето му.
Пигментацията му е идеална и само първият слой е достатъчен. 
Това червило не е от типичните, защото не изсъхва. При нанасяне има лек блясък, който се запазва за около 20-тина минути, а след това финиша става кадифен до полу матов.
Поради тази причина то не изсушава толкова много устните, а дори леко ги и хидратира.
При мен цвета се задържа за около 6 часа, без да съм нанесла молив за устни. Не излиза от очертанията и не се събира. 
Моето е в цвят 630 Seduction. Имайте предвид, че цветовете, които са показани в онлайн магазините не са същите в действителност. Затова ви предлагам, ако решите да си поръчате червилото онлайн да погледнете случове на избраните цветове.
Може да го откриете тук.
Щадящо за устните ми, с невероятно леко усещане и издръжлив цвят, червилото на Revlon е един прекрасен продукт, които ви препоръчвам да изпробвате, ако все още не сте. 


Благодаря ви, че четете блогът ми!
Бъдете усмихнати и щастливи!:)))

You Might Also Like

0 коментара