Clinique Facial Soap Oily Skin

март 27, 2018


Здравейте!
Днес ще ви разкажа за един продукт, който от доста дълго време исках да изпробвам, но все отлагах. Това е сапунът за лице на Clinique, който е предназначен за мазна кожа и който може да откриете в онлайн магазина за оригинални парфюми и козметика - Parfimo.bg.

Досега единственият сапун за лице, който съм използвала беше на Milva (отново за мазна кожа), но изсушаваше прекалено много лицето ми и преустанових използването му доста бързо. Е, с този на Clinique нямам такъв проблем и го използвам редовно.


Една от причините да си взема този сапун беше, че прочетох доста ревюта за него, който бяха положителни, а и исках да изпробвам отново сапун за лице, за да видя как ще се отрази на кожата ми.
От известно време кожата ми не страда от толкова несъвършенства, както преди, но разширените пори и омазняването продължават да са ръка за ръка с нея.
Започнах да използвам сапуна сутрин, за да може да премахне насъбралия се себум през нощта и да почисти кожата ми достатъчно добре, за да нанеса дневната си грижа.
В началото чувствах кожата си опъната и доста суха, но след около 1-2 седмици употреба, това усещане изчезна. Ефекта му върху омазняването беше и продължава да е видим.


Ароматът му е ментов и се усеща много свежо върху лицето. 
Прави богата пяна, която измива лицето до скърцане. Ако не сте привърженици на това усещане, то този продукт няма да ви допадне.

Доволна съм от измиването и регулацията на себума, които дава този сапун, но не съм сигурна, че отново ще си го взема. Формата му в първите няколко седмици го прави доста неудобен за използване, но след като намали размера си става лесен и удобен. 

Може да откриете този сапун в Parfimo.bg ето тук.

А вие използвали ли сте сапуни за лице? От кои сте доволни? :)

Благодаря ви, че четете блотът ми!
Бъдете усмихнати и щастливи!

You Might Also Like

0 коментара