COSART Makeup

февруари 08, 2018

Дойде време да ви споделя за едни нови продукти за мен на марката Cosart, които може да откриете в онлайн магазина на Maskarad.bg
За пръв път видях тази марка в Maskarad и се разрових за мнения за техни продукти. Открих малко, но всички бяха положителни и си набелязах няколко продукта от марката, за които ще ви споделя днес.


Започвам с любимият ми продукт от марката 
Cosart Mascara 96 Colour + Care
Спиралата идва в пластмасова опаковка в черен и златен цвят. 
Четката е с косъмчета и изважда доста туш. Разресва миглите и ги подрежда като им дава наситен черен цвят и обем.


Не се размазва и не се рони под очите. Премахва се лесно както с дегримьор, така и с мицеларна вода. Опаковката ми стигна за около три месеца ежедневна употреба.
Има лек аромат, който е нетипичен за спиралите, но не и неприятен. 


Cosart Eyeshadow
Не бих казала, че съм любител на сенките под формата на моливи или стикове, но реших да изпробвам три цвята от сенките на Cosart.


Сенките идват отново в пластмасова опаковка в златен цвят и цвета на самите сенки.
Аз избрах цветовете - 59 шампанско, 60 палисандрово дърво и 64 сиво-кафяво.
Номер 56 и 60 са с блясък, нанасят се много лесно и плавно върху клепача, а преливането става и с четка и с пръст. 
Номер 64 е матов. При него нанасянето е малко по-трудно и неравно, а за преливането трябва да се отдели повече време.




И при трите цвята има един голям минус - щом развъртите горната част на опаковката и излезе част от гилзата не може да я приберете обратно. Пробвах да завъртя опаковката и да натисна гилзата навътре, но отново не се получи.

И трите цвята стоят много красиво върху клепача и дават възможност за напластяване. Засъхват бързо и не се усещат при носене.

Cosart Duo Lip Gloss Longlasting
Харесвам течните червила и често залагам на тях в ежедневието. 
Избрах цветовете 924 анемония - матов и 933 натюр - гланц.


И двете червила са с гланц от едната страна, което на мен ми харесва, защото получавам две продукта в едно. Ароматът им е много свеж и приятен, не се усеща нанесен върху устните.

Цвят 933 (горният на снимката) има леки блестящи частици, които стоят една идея по-силно от това, което на мен би ми харесало. Усеща се лепкав върху устните и дори да изсъхне не е комфортен за носене.
Цвят 924 не се усеща така върху устните. Засъхва бързо и не е лепкав. Предпочитам него и като цвят и като усещане. 

Всички продукти може да откриете в онлайн магазина на Maskarad и да откриете още много предложения от Cosart.

Като заключение мога да кажа, че съм доволна от продуктите, ввъпреки минусите в опаковките на сенките за очи и червилото с номер 933. :))

Благодаря ви, че четете блогът ми! 
Бъдете усмихнати и щастливи! :)))

You Might Also Like

0 коментара