ZAO essence of nature

февруари 07, 2018

Здравейте!
Изминалите два месеца бяха много натоварващи, тъй като бях в сесия и блога остана на заден план. Ето, че сесията вече мина и отново се завръщам с ревютата на продукти. :)

Днес ще ви покажа няколко продукта на ZAO, които ми бяха изпратени преди доста време.
Продуктите на ZAO са произведени от 100% натурални съставки, минерали, органични масла, антиоксиданти, аминокиселини и мастни киселини. Свободни са от токсини и парабени.


Започвам с най-любимият ми продукт, към който посягах най-често и който ми хареса още от първото използване.

ZAO Makeup - Liquid Eyeliner


Това, което ми харесва най-много в тази очна линия е лесното й нанасяне, пигментацията и не на последно място опаковката, който е направена от бамбук.
Четчицата й е много прецизна и леса за използване. Едно нанасяне е напълно достатъчно, за да получите интензивен цвят, без да напластявате.
Изсъхва толкова бързо, че при грешка коригирането става без проблем със суха клечка за уши или тампон за грим. Не се размазва и няма да има нужда да изтривате всичко.


Нанесена върху окото се усеща леко влажна, но след около 2-3 секунди започва да изсъхва. Усещането при пълното й изсъхване на първо време е малко странно, защото се усеща стягане, което бързо изчезва.
Цвета, който имам аз е 063 Pearly plum. Не е типичният за мен цвят, но бързо започвах да се възприемам с него и започна да ми харесва все повече. 



ZAO Makeup - Multifunctional pencil for eyes, eyebrow & lips


Какво по-хубаво от мултифункционален молив? Идеалният продукт, който може да носим в дамската си чанта и да използване за очи, вежди и устни. 
Често в ежедневният си грим използвам молив за устни като червило. Моливът на ZAO е един от най-често използваните за тази цел, защото се нанася изключително лесно и прецизно.
Меката му формула е идеална както само за очертаване контура на устните, така и за попълването им. 
Цвета му е 603 Nude Beige.

ZAO Makeup Light Complexion Base


Тази копринена база е идеалната първа стъпка за грим. Тя запазва грима през целия ден, изравнява кожата, предпазва я и я подготвя за нанасянето на следващите продукти.
Ароматът й е много приятен и лек. В себе си съдържа масло от бадем, жожоба и шеа, органичен силициев оксид, който поддържа колагена и еластина в кожата. 
Леките й блестящи частици озаряват кожата и я даряват със здрав и свеж вид.
Попива бързо и спомага за лесното нанасяне и преливане на фон дьо тена.


ZAO Makeup Nailpolish


Това е продуктът, който ме разочарова... Когато видях красивият му цвят (653 Night blue) си казах, че това ще е лакът за нокти, който ще използвам най-често.
Четката му е идеалната за лесно и прецизно нанасяне. Консистенцията му е доста течна и за да получа наситен цвят е необходимо да нанеса 3 слоя... 
Първият път когато го нанесох не използвах база и топ лак. Издържа точно един ден и започна да се отделя на люспи от ноктите ми. Дадох му шанс с нанасяне на база и топ лак. Така издържа два дни и отново започна да се отделя на люспи.
Помислих, че проблемът идва от мен и го дадох на моя приятелка, която да го изпробва. Е, и при нея не се получи...
Съжалявам, че не се разбрахме с този лак за нокти, защото цвета му е невероятен и бих го носила всеки ден.



Продуктите на ZAO може да разгледате и поръчате от онлайн магазина Odonata

Като заключение мога да кажа, че продуктите на ZAO ме спечелиха (като изключим лака за нокти) и още при първа възможност ще посетя магазин, в който се предлага марката. Набелязала съм доста продукти. :) 
А вие използвали ли сте продукт от марката? 


Благодаря ви, че четете блогът ми!
Бъдете усмихната и щастливи! :))) 

You Might Also Like

0 коментара