L'Oréal Volume Million Lashes Extra Black

януари 29, 2018

Здравейте!
От доста време не съм писала каквото и да било в блога, тъй като в момента съм в сесия. Блогът остана на по-заден план, но скоро ще започна да пиша и споделям с вас все повече ревюта. Надявам се да имате търпение до тогава. :)) 

Днес ще ви разкажа за една спирала на L'Oréal, която от както имам не съм спирала да използвам. Поръчах я от Parfimo.bg - сайтът, в който може да откриете голямо разнообразие от парфюми и козметика. 

Използвала съм доста спирали и имам доста изявени любими, но винаги търся и се изкушава да изпробвам нови и нови. Много често това ми изиграва лоша шега и вместо да получа ефекта, който спиралата обещава - обемни и извити мигли, аз получавам обратното - спластени мигли, които изглеждат като 3-4. :D 
Е, със спиралата на L'Oréal се разбрахме още от първото използване. 


Спиралата идва в красива и стилна опаковка в черно и златно. Затваря се много плътно и вероятността да изсъхне и сведена до минимум. 
Четката й е пластмасова и обещава да раздели миглите, като им даде екстра черен цвят, без да ги слепи и без да остави видими допълнителни частици по тях. Средна на големина и много удобна при използване.


При нанасяне на един слой получавате визия, подходяща за ежедневието - извити и подредени мигли в наситено черен цвят. При нанасянето на два слоя получавате по-изразителни мигли, но без неприятно усещане и усещане за тежест. 


Голям плюс за мен е това, че се сваля изключително лесно с всякакъв вид средство за тази цел. 
Не се роди и не оставя следи по горният клепач. 

Използвам я от около месец всеки път когато се гримирам и всеки път оставам предоволна от вида на миглите си. Все още консистенцията й е средна на гъстота. 

Може да я откриете и поръчате в сайта на Parfimo.bg ето тук. В момента е с 10% отстъпка на цена от 15,80лв.


Благодаря ви, че четете блогът ми!
Бъдете усмихнати и щастливи! :))) 

You Might Also Like

0 коментара