Хидратирана кожа с BABE Laboratorios

октомври 01, 2018

Здравейте!
С настъпването на есента настъпват и промени в грижата ни за кожата. Независимо от сезона, хидратацията трябва да е неизменна част от нашата грижа, а през по-студените месеци е добре, ако я засилим. Както неведнъж съм споделяла, аз съм с комбинирана към мазна кожа, но винаги включвам хидратиращ продукт за нея. 

От известно време за хидратацията на кожата ми се грижат три продукта на BABE Laboratorios и днес ще ви разкажа за тях и тяхното действие. 


Двуфазна мицеларна вода

Мицаларната вода е стъпка едно в моята грижа за кожата. С помощта на тази от BABE лесно премахвам грима и замърсяванията от лицето си и го подготвям за втората стъпна - измиването.
Продуктът е с анти-дразнещо и противовъзпалително действие, подходящ за чувствителна и атопична кожа. Формулата му е обогатена с натурални масла, които подхранват и хидратират кожата. 


Без проблем се справя с отстраняването на очен грим, без да дразни очите и да предизвиква щипане и сълзене. Един памучен тампон е достатъчен, за да премахне грима от едното око.
След употреба оставя мазен филм, които ако желаете може да оставите, за да хидратира допълнително. На мен този ефект не ме е приятен и измиване лицето си след като съм го почистила с мицеларната вода.

Почистващ мицеларен гел за чувствителна кожа
Задължителната втора стъпка за мен е измиването на лицето. За целта използвам мицеларният гел, който не съдържа сапун, алкохол и аромати. С негова помощ премахвам евентуално останалите следи от грим и замърсяване след употребата на мицеларната вода.


Гелът се справя чудесно и самостоятелно при отстраняването на грим от лицето. Когато използвам само него,, за да премахна грима си ми е необходима една помпичка от продукта. Разнасям продукта с върховете на пръстите върху мокро лице. Гримът се разтваря без проблем и се отстранява изключително лесно с вода или с влажна муселинова кърпа.
Продуктът е изключително деликатен към кожата и очите, и е икономичен.

24-часов хидратиращ крем-гел
След почистването е ред на нанасянето на крем за лице. Този от BABE е с гел текстура, която е лека, но в същото време и силно хидратираща. 
За дневен крем ми е една идея по-силен, защото кожата ми се омазнява повече, когато го нанасям, но за вечерен е идеален.


Има много лек и приятен аромат, които не се задържа върху кожата и не дразни. Съставът му е некомедогенен, което е много важно, ако сте с комбинирана към мазна кожа предразположена към поява на несъвършенства.

И трите продукта използвам с удоволствие. Ако трябва да избера един, който да отлича от другите като любимец, то без съмнение това ще е мицеларният гел за почистване на лице. Не поради друга причина, а защото освен, че премахва грима и замърсяванията лесно, той хидратира и едновременно подхранва кожата. 

Благодаря ви, че четете блогът ми!
Бъдете усмихнати и щастливи! :)))

You Might Also Like

1 коментара

  1. Много полезна информация. Винаги давате подробно и точно описание.
    Най-добрият блог за козметика.

    ОтговорИзтриване