Elizabeth Arden 5th Avenue Only NYC

ноември 10, 2018

Здравейте!
От известно време притежавам един нов за мен аромат, а именно 5th Avenue Only NYC на Elizabeth Arden. Поръчах парфюмът от сайта на Parfimo.bg, където може да намерите разнообразие от дамски парфюми.


Ароматът е силен и цитрусов. В него може да усетите нотки на кехлибар, сандалово дърво, бергамот, божур, магнолия, мед и слива. Аромати, които в комбинация в началото са задушливи и много агресивни, но след минути се разгъват и стават по-нежни.
При първото използване на парфюма бях разочарована, защото ароматът не беше това, което очаквах и някак си не ми допадна. Усещах го някак си много тежък и непосилен за носене всеки ден.
С настъпването на по-студените дни отново му дадох шанс и една идея ми допадна повече. Въпреки цитрусовият аромат, със сигурност не бих го носила през пролетта и лятото, но мисля да му дам повече шансове през есента и да започна да го харесвам.
Четох много мнения за него и за това как дами го използват през лятото, но явно моите представи за летен аромат са по-различни. :D 
Трайността му е около 5 часа, като през последните часове ароматът се усеща много нежно и ефирно. Ако още в началото беше такъв, със сигурност щеше да се нареди сред любимците ми.

Парфюмът може да намерите тук и да се възползвате от 10% намаление.

Благодаря ви, че четете блогът ми!
Бъдете усмихнати и щастливи! :))) 

You Might Also Like

1 коментара

  1. Парфюм, създаден за стилната и делова жена, която умее да очарова околните.

    ОтговорИзтриване