ELEMIS Pro-Collagen Cleansing Balm

февруари 27, 2019

Здравейте!
От известно време насам в грижата ми за кожата се включиха продуктите на Elemis, някои от които вече имат ревю в бога. Днес отново ще ви разкажа за един много популярен и харесван продукт от марката, който се превърна в пръв помощник при почистването на лицето.
Това е Pro-Collagen почистващият балсам на Elemis.


С неговото пристигане при мен, започна и новият начин на почистване на кожата ми, а именно двойното почистване. Първо се почиства лицето с помощта на продукт, който е на маслена основа, а след това с пенлив продукт. Единственият минус на този тип почистване е това, че ви е необходимо повече време.

Балсамът на Elemis идва в пластмасово бурканче, което се затваря плътно с винтова капачка. Текстурата му в него е твърда, но при допир с кожата се разтапя и превръща в олио. 


Използвам го като нанасям количество от него върху сухо лице, което разтапяйки се и превръщайки се в олио разтваря грима и замърсяванията. Масажирам лицето си няколко минути, след което отстранявам с помощта на влажна муселинова кърпа.
Балсамът се справя и с почистването на спирала, но при нея е необходимо малко повече време и доста внимателност, за да не попадне от продукта в очите. Ако сте с чувствителни очи, може би това не е продукта, с който да свалите спиралата си. При мен е попадал неведнъж в очите, но се съм имала проблем, освен леко размазване на погледа и сълзене. Изплакването с вода е достатъчно и дразненето преминава съвсем бързо.


Ароматът на лавандула присъства и при този продукт. На мен ми е много приятен и релаксиращ. Освен масло от лавандула, балсамът съдържа още масло от лайка, шеа, кокос, жожоба, гроздови семки и др.

За мен този продукт няма недостатъци и е невероятен както за грижа, така и просто за релаксиране и поглезване. Използването му, въпреки нуждата от малко повече време, е една от любимите ми стъпки в грижата за кожата.

Благодаря ви, че четете блогът ми!
Бъдете усмихнати и щастливи! :)))

You Might Also Like

0 коментара