MaxFactor и BrushArt

август 10, 2015

Здравейте отново! :) 
Днес ще ви попиша малко за водоустойчивата спирала на MaxFactor 2000 Calorie и за компактната четка за пудра на BrushArt.
Но преди това искам да ви се извиня за рамазаните снимки. :D Явно днес не ми е ден... Направих около 20 снимки и само 2 не са размазани... Съжалявам! Мисля, че не са толкова фатално размазани и ще имате някакви представа за спиралата и четката.


MaxFactor е козметична компания, основана през 1909г.
Днес е представена в 32 страни в Европа и над 120 държави по целия свят. Марката се слави с любовта на клиентите си, с широкото си разпространение и доста достъпните си цени, което я поставя на едно от челите места на успешните козметични фирми.
Като цяло винаги съм искала да ви направя ревю на някоя спирала, но винаги нещо ме е спирало. 
Спиралата MaxFactor 2000 Calorie е водоустойчива спирала, която дава голям обем на миглите. Тънката ѝ четка с косъмчета, обхваща миглите идеално, но ми идва една идея по-малка от тези с които съм свикнала. Обичам да използвам спирали с по-голяма четка, защото от две-три „сресвания” на миглите дава достатъчно цвят, а при спиралите с по-тънка четка са нужни малко повече „сресвания”. Цвета на моята спирала е Rich Black. Тушът прави миглите идеално черни и ги подчертава страхотно! Наистина придава обем, но трудното и сваляне ме спира да я използвам често.
Защо си взех водоустойчива спирала и аз не знам...
Когато закупих спиралата беше с доста течна консистенция, затова я оставих за около седмица-две, за да се посгъсти. 
Ефекта, който дава на миглите наистина ми харесва и ще си опитам да я изхабя, защото само си стои в шкафа и събира прах, а е добър продукт.
Единственият недостатък на спиралата е това, че изсъхва много бавно върху миглите. Когато я нанеса и мигна няколко пъти, миглите ми оставят черни следи върху клепачите. Но с клечка за уши, напоена с мицеларна вода, всичко се оправя. Впечатление ми направи и миризмата на спиралата. Не мирише какво другите спирали, с една идея по-силен аромат е. Като цяло спиралите на MaxFactor до една са страхотни. Това, което обещават много често го и изпълняват.
Ето и как седи върху миглите ми.


Цена и е сравнително приемлива. 
9мл - около 10-15лв.


Четката, която винаги е в чантата ми е ето тази компактна и симпатична четка на BrushArt.
Четките на марката са с доста добро качество, като се има предвид цената им.
Дизайнът на всички е стилен и красив. Няма излишни надписи или орнаменти, както при повечето четки за грим, а само името на марката.
Когато я получих веднага я изпробвах. Направи ми впечатление, че когато взех с нея пудра, тя остана само в началото на косъмчетата. Самите ѝ косъмчета са гъсти и много меки, и позволяват избрания продукт да се нанесе прецизно и лесно върху кожата без да се праши. Плюс е това, че опаковката ѝ е удобна и компактна, и е много подходяща при пътувания или за съхранение в дамската чанта. Капачето предпазва косъмчетата от замърсявания и от накъсване или прегъване. Единствено когато я „пера” внимавам доста, за да не се повреди самият механизъм на затваряне. „Пера” я със хладка вода и бебешки сапун, и до сега не е паднал и един косъм от нея. Наистина си заслужава! 


Четката е закупена от тук - http://www.enzo.bg/brushart/face-chetka-za-pudra/
Цената и е 5,90лв. 
Не съм срещала точно тази четка в някой магазин за козметика.


Спиралата също я има в онлайн магазинът - http://www.enzo.bg/max-factor/2000-calorie-spirala-za-obem-vodoustojchiv/

Благодаря, че четете блогът! 
Усмихвайте се и бъдете щастливи! <33 

You Might Also Like

0 коментара