Anthelios - точният продукт за лятото!

юни 14, 2016

Ето, че дойде време и за слънцезащита.
Днес главният герой е La Roche-Posay Anthelios SPF 50 Unifying Smoothing optical Blur.


Продуктът на La Roche-Posay е в стандартна и удобна опаковка, която може да носите винаги със себе си.
Консистенцията му наподобява мус, но една идея по-твърд, затова и не е много лесно да изкарате продукт от тубичката.


Разнасянето на крема изисква време, заради консистенцията, но се прелива добре върху кожата и не оставя петна. Ако използвате дневният си крем или основата си за грим преди да нанесете Anthelios, нанасянето и преливането ще ви е една идея по-лесно и бързо.
Може да се нанася и с четка за грим, но аз залагам на нанасянето с ръце.

Anthelios е с оптимална UVB SPF 50 защита и UVA защита по Европейските препоръки за слънцезащитните продукти.
Продуктът е некомедогенен, без аромат и без парабени.

Състав:
DIMETHICONE
TALC
C12-15 ALKYL BENZOATE
TITANIUM DIOXIDE [NANO] / TITANIUM DIOXIDE
OCTOCRYLENE
DIMETHICONE CROSSPOLYMER
BIS-ETHYLHEXYLOXYPHENOL METHOXYPHENYL TRIAZINE
DROMETRIZOLE TRISILOXANE
BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE
SILICA DIMETHYL SILYLATE [NANO] / SILICA DIMETHYL SILYLATE
POLYMETHYLSILSESQUIOXANE
SILICA

Цената му е около 35лв. за 40ml


Предлага се в два цвята - златист и розов.
Аз избрах розовият, заради подтонът на кожата си. 
Освен, че чудесно изравнява тена, Anthelios спазва обещанието си и за оптическо изглаждане на кожата. 
Прикрива порите и издържа около 5 часа върху лицето ми. 
Появява се леко лъщете около носа, но с едни матиращи листчета всичко е под контрол.

Anthelios е точният продукт за лятото - слънцезащита, изравняване на тена и изглаждане на кожата. 

ТУК може да разгледате всички слънцезащитни продукти на La Roche-Posay и да изберете точният за вас.

Благодаря, че четете блогът ми! :) 

* Продуктът ми е предоставен от PR. Ревюто е основано на личния ми опит с продуктът и не е спонсорирано.

You Might Also Like

0 коментара