Грижа от Healthy Oils

юни 10, 2016

Днес ще ви разкажа за два продукта на Healty Oils, в които се влюбих още след първото използване. Това са масло от ядка на кайсия и ексфолиант за лице и тяло от кайсиеви ядки.


Маслото от ядка на кайсия е подходящо за чувствителна, дехидратирана и деликатна кожа. 
То овлажнява кожата без да я оставя мазна.
Освен върху кожата на лицето, може да се използва и върху косата като я предпазва от накъсване, заздравява я и я подхранва. 

Винаги съм била скептично настроена към маслата за лице, защото не ми е комфортно да нанеса нещо мазно върху лицето си и да си легна, но с маслото на Healty Oils не е така...
Когато нанесох 2-3 капки от маслото и започнах да масажирам лицето си усетих как попива в кожата ми за секунди без да я омазни. Направи я много мека и хидратирана.
Друго, което ми направи впечатление е това, че маслото има много лек, почти недоловим аромат.
Маслото е поместено в тъмно стъклено шишенце с дозатор, който е много удобен, за да имате контрол над излизащия продукт. 


Ексфолиантът от ядки на кайсия е подходящ за всеки тъп кожа.  
Частиците са много фини и не нараняват кожата. 
Отстраняват мъртвите клетки и в същото време не изсушава кожата. 

Продуктът е сух, с почти недоловим аромат. 
Преди употреба е важно да вземете нужното количество продукт в друг съд с вас в банята, а не цялата опаковка, защото ще мухляса. 
Аз използвам 2 чаени лъжчки от ексфолиана за лицето си, като не го смесвам с вода, а го нанасям директно върху кожата си и масажирам.
За ексфолиране на тялото все още не съм го използвала, защото обичам да използвам ексфолиращи душ гелове.
Лятото е точният сезон за използване на ексфолианти, защото чрез ексфолирането кожата става гладка, а придобитият тен равномерен. 

Всички продукти на Healthy Oils може да намерите ТУК


Благодаря, че четете блогът ми! 
Бъдете усмихнати!

You Might Also Like

0 коментара