Nivea Make-up Starter & Loreal Nude Magique Eau De Teint

юни 26, 2016


Днес обръщам внимание на два продукта, които ми бяха изпратени от Parfimo.bg.

Първият продукт е основата за грим Make-up Starter от Nivea. 
Основата е предназначена за нормална кожа. Ако имате мазна кожа, тази основа не би ви харесала. 


Консистенцията ѝ е леко водниста. Нанася се много лесно. Попива супер бързо. 
С тази основа фон дьо тенът ми издържа около 5-6 часа.
Ароматът ѝ е като на кремовете за лице от марката, но по-лек и почти недоловим. 
Опаковката е стабилна, затваря се плътно и няма опасност да се разтече, ако сте я взели със себе си. Страхотно е, че има предпазно фолио.


Цената ѝ е 11,30лв. за 50мл. 
Може да я поръчате от тук

Другият продукт е фон дьо тенът на Loreal - Nude Magique Eau De Teint.
Избрах най-светлият цвят - 100 Porcelain.
Мислех си, че ще ми е светъл, но ми пасна идеално. 


Консистенцията му е течна, което го прави и икономичен. Прелива се много лесно и бързо.
Нанася се най-добре с четка.
Има SPF 18, което е един голям плюс.


Опаковката му е стъклена, без дозатор, което за някои от вас може да е проблем, но на мен не ми пречи. Мога да контролирам излизащият продукт, и за изсипя върху ръката си нужното количество.
Издържа върху лицето ми за около 5-6 часа в комбинация с основата на Nivea или с друга.
Цената му е около 15лв. за 20ml 
В момента фон дьо тенът не се предлага в сайта на Parfimo.bg, но се надявам скоро отново да го пуснат, за да си поръчам още една опаковка.


Благодаря ви, че четете блогът ми!
Бъдете усмихнати и щастливи!






You Might Also Like

0 коментара