Лак за коса Sexy Hair

януари 23, 2016

Здравейте отново! 
От доста време не бях споделяла нищо в блога, но днес музата ми дойде и усетих нужда да ви запозная с един страхотен продукт от Sexy Hair.
Както вече знаете марката се предлага и на българският пазар с доста приемливи цени. 
Рекламно лице на американската марка е красивата звезда Мерлин Монро, която е символ на изяществото и блясъка. 
Марката предлага четири серии от продуктит:
Big Sexy Hair - Продукти за обем
Style Sexy Hair - Стиризиращи продукти 
Smooth Sexy Hiar - Продукти със заглаждащ ефект 
Blonde Sexy Hair - Продукти за руса коса


Преди време ми беше изпратен за тестване лак за коса и супер обем от серията Big Sexy Hair.
Винаги съм била скептично настроена към продуктите за обем, защото никога не съм постигала желаният ефект, но с този лак получавам точно обемът, който винаги съм търсила. 
Интересното при този продукт е, че когато изсъхне върху косата не я прави на клечки, както повечето лакове за коса, а я фиксира точно в желаното положение. 
Учуди ме и това, че косата се разресва супер лесно, без усилия и без накъсване. 
Страхотно е, че е подходящ за всекидневна употреба и за всеки тип коса. Дори и моята мазна коса не го усеща утежняващо. 
Определено с този продукт може да постигнете невероятен обем. 
Марката предлага много интересни продукти за обем, които нямам търпение да пробвам. 
Много ми е интересен финалният спрей за защита срещу влага. И определено той ще е следващият продукт, който ще си купя.
И като за финал - ако търсите продукт, който да придаде невероятен обем и който да може да се използва всеки ден, опитайте този лак. Ще се влюбите в него още при първото използване!

Благодаря ви, че четете блогът ми!
Бъдете усмихнати! :)))

You Might Also Like

0 коментара