Lumene Basic Blue - подхранване и хидратация

март 31, 2017

Привет! 
В днешният пост ще ви разкажа за един крем от марката Lumene, който стана един от добрите ми приятели в нощната грижа за кожата на лицето. 

Lumene Basic Blue Night Cream е нощен крем, който благодарение на екстрактите от синя метличина и витамини действат през цялата нощ върху кожата и я правят мека, еластична и гладка.


Синята метличина действа успокояващо, овлажняващо и интензивно подхранващо на кожата, като подобрява естественият защитен механизъм.
Кремът е с лека текстура и невероятно свеж аромат. Попива сравнително бързо, но оставя един лек мазен филм, който за нощен крем не е никакъв проблем.
Самата опаковка е стабилна и се затваря плътно. Няма опасност от разтичана, ако го вземете със себе си в козметичния си несесер. 
Съдържа над 90% натурални съставки и е без парабени.


До сега в търговската мрежа, включително и аптеките, не съм откривала точно този крем от марката, но ако проявите интерес може да го намерите в онлайн магазинът за парфюми, а имено Parfimo.bg, където го намерих и аз.
Цената му е изключително достъпна - 7,80лв за 75мл
Оставям ви и директен линк към самият крем ето тук.

Наблюденията ми показват, че използвайки този крем като част от нощната си грижа, кожата ми е по-мека и еластична, със свити кръвоносни съдове и без зачервявания.
Определено това е кремът, който скоро не мисля да заменям.

Другият продукт, който получих е фон дьо тенът на Revlon Photoredy Airbrush Mousse. Тъй като не успях да се сдобия с точният за мен цвят и нямах възможността да го тествам как се държи върху лицето ми, ще ви дам доста кратка информация...
Фон дьо тенът е въздушно лек грим за лицето със средна покривност, който е страхотен както за ежедневието, така и за по-специални случаи и снимки. В себе си има леки бляскави частици, които се отразяват от светлината и го правят изключително подходящ за идващото лято.
Може да го видите и поръчате тук
Така изглежда изключително интересната му консистенция

Фон дьо тенът сечели интересът ми и непременно ще взема подходящият цвят за моята кожа, защото знам, че ще остана доволна и впечатлена от него.


Благодаря ви, че четете блогът ми!
Бъдете щастливи и усмихнати!

You Might Also Like

0 коментара