С грижа за тялото от The Body Shop

юли 18, 2017

Здравейте! 
Отново ще си поговорим за грижа за тялото, но този път тя ще бъде със съдействието на The Body Shop.
От Mybodystore.bg бяха така любезни да ми предоставят два продукта на марката, а именно сорбет за тяло Virgin Mojito и ексфолиант за тяло Moringa.


Сорбет за тяло Virgin Mojito
Сорбетът за тяло има уникална консистенция, която за пръв път виждам и усещам. Леко лепкава и много странна на усещане върху тялото. Нанася се лесно и попива много бързо, без да оставя неприятно усещане, а напротив - усеща се охлаждане и хидратация. Поради това, че попива изключително бързо може без проблем да облечете дрехите си няколко минути след нанасянето му.


Ароматът му не е точно но мохито, но се усеща дъх на мента и лайм. 
Не очаквах да е траен, но ме учуди, че се задържа няколко часа след нанасянето върху кожата ми. Ароматът постепенно изчезваше, но все така се усещаше както дъха на мента и лайм, така и хидратиращият му ефект. 


Опаковката му е стандартна и често срещана при повечето подобни продукти за тяло. Намирам я за удобна и хигиенична. Лесно може да дозирате продукта, който ви е нужен.
Единственият недостатък, който аз открих при този продукт и капачката му. Често се отваря сама, особено когато сорбетът не е в изправено положение. Това не е толкова голям проблем, но реших да го споделя с вас. 
Продуктът е изключително подходящ за всеки сезон, но особено подходящ за лятото не само заради леката му и бързо попиваща консистенция, но и заради свежият му аромат.

Ексфолиант за тяло Moringa
Обичам ексфолиантите за тяло и винаги търся все нови и нови.
Когато получих този ексфолиант си мислех, че няма да ми хареса ефекта му, заради фините му частици, защото харесвам по-грубите. Но за моя радост ми хареса и се сработихме.


Ароматът е нещото, което ме накара да се влюбя в този продукт - свеж и сладък. Той се задържа на тялото дълго след измиване, ароматизира банята и ме кара де се пренеса на друго място. 


Частиците са дребни, правят ексфолирането нежно и приятно за кожата. Текстурата му е много интересна и необикновена. 
След използване кожата е мека и гладка, хидратирана и ухаеща невероятно свежо.


Опаковката му е стандартна. Предлага се в 50 и 200ml. Моята е 50ml и ми стигна за около 6-7 използвания върху цялото тяло. 
Въпреки по-дребните му частици, не го използвам всеки ден. Посягам към него преди епилация, в дните когато искам най-доброто за кожата си и когато искам да се поглезя.

Без съмнение The Body Shop правят невероятни продукти за грижа за тялото, който дават на кожата точно това, от което се нуждае. Голям плюс за мен е невероятният аромат на всеки един продукт, който се задържа върху кожата и може да усетите дълго след нанасяне.

А вие използвали ли сте продути от марката? Какви са вашите впечатления?
Ще се радвам да ми отговорите в коментарите. :)) 

Благодаря ви, че четете блогът ми!
Бъдете усмихнати и щастливи! :))) 

You Might Also Like

0 коментара