Fun'Ethic и серията "Да бъдеш на 20"

август 03, 2017

Здравейте! 
Вероятно вече сте чували за марката Fun'Ethic, която може да намерите в Beautyskin.bg.
Натуралната марка предлага три серии съобразно възрастта - "Да бъдеш тийнейджър", "Да бъдеш на 20" и "Живей своите 30".
От около месец имам три продукта от нея и днес е време да ви споделя мнението ми за тях.



Магически кърпички за грим
Предназначени за многократна употреба, те ме накараха да спра да отстранявам грима си с помощта на памучни тампони и мицеларна вода. След употреба се изпират ръчно или в пералня до 60 градуса. Продължителността им на живот е над 2 години и могат да се рециклират. Подходящи са за всеки тип кожа, дори и за чувствителна.
Преди употреба е препоръчително да се изплакнат или изперат и оставят да изсъхнат, за да омекнат.



Размерът им е 10х10 и са изключително удобни както за отстраняване на очен грим, така и на грима от лицето.
Кърпичките не могат да се използват с двуфазни демакианти и тоалетно мляко, но пък съвместно мицеларната вода си вършат страхотно работата. Много са удобни дори за път и често ги взимам с мен когато тръгна на някъде. 
В една опаковка на цена от 13,90лв. има 5бр. магическъ кърпички. Всяка една може да се използва 300+ пъти. 
Определено това е едно страхотно откритие, което препоръчвам на всяка една гримираща се дама. :))) 





Мицеларна вода "Да бъдеш на 20"
Обичам да използвам мицаларни води и винаги имам при себе си където и да съм. Изпробвала съм много, но често ми се иска да се докосна до нещо ново и различно за мен. 
Е, тази на Fun'Ethic ме спечели още от първото използване.


Има жълтеникав цвят и много лек, почти неуловим аромат. Премахва нечистотиите и грима от очите и лицето много бързо и лесно (и с магическите кърпички, и с памучен тампон), не оставя кожата суха и не я дразни по никакъв начин. 
Направих си опит с това дали ще премахне водоустойчива спирала, но за мое учудване се справи и то без големи усилия. 
След употребата на мицеларната вода кожата ми остава чиста, гладка и освежена. 
Трудно е да се прецени дали е останала мръсотия или грим по лицето, заради това, че има цвят, но може да си направите един малък опит. Почистете лицето си с тампон напоен с мицеларната вода на Fun'Ethic, след това вземете нов тампон напоен с друга мицеларна вода или тоник за лице... Няма да откриете нито следа от грим или мръсотия, а дори и да откриете, то със сигурност ще бъде минимална. 

Сапун "Да бъдеш на 20"


Много се чудех дали този сапун ще ми хареса, защото от години използвам само душ гел за тялото си и измиващ гел да лицето си. Но пък нямаше да знам какъв страхотен продукт е, ако не се бях решила да му дам шанс да ме впечатли. 
Сапунът е ръчно изработен в съответствие с процеса на студено осапунване, който защитава първоначалните свойства на съставките. Има овлажняващ и успокояваш ефект.
Има важно предимство за околната среда - той не отхвърля никакви замърсители в подземните води.

В себе си съдържа биологични макови семена, които имат лек ексфолиращ ефект. 
След използване кожата остава мека и гладка, идеално почистена и хидратирана. Ароматът му е силен и ароматизира както кожата, така и цялата баня. 

Останах изключително доволна от продуктите на Fun'Ethic и съм много щастлива, че на българският пазар може да се открие качествена органична козметика на достъпни цени.
Ако сте заинтригувани от някой от споменатите продукти или дори от самата марка, то може да ги разгледате в сайта на Beautyskin.bg. Там ще откриете и други интересни марки. :)


Благодаря ви, че четете блогът ми! 
Бъдете усмихнати и щастливи! :))) 

You Might Also Like

0 коментара