Matis Reponse Corrective Hyaluronic Performance

юни 22, 2017

Здравейте! 
Отново ще си говорим за грижата за кожата на лицето, но този път за тази, която ни помага да се преборим с мимическите бръчици.
Продуктът, който използвам аз и от който съм доволна най-много и кремът за лице на Matis с хиалуронова киселина от серията Reponce Cerrctive.


Серията е специално разработена, за да повлияе на вече появилите се мимически бръчки и на тези, които тепърва ще се появяват.
Кремът е с тройно действие - релаксиращо, попълващо и реструкториращо.
Подходящ е за всеки тип кожа. Има 24 часово хидратиращо действие и невероятно приятен аромат. 


Подходящ е за използване сутрин и вечер. 
Попива много бързо в кожата, прави я мека, свежа и хидратирана, без да я омазнява. Може да се използва и като основа за грим.
Видимо намалява вече появилите се мимически бръчки около устните и челото, оставя кожата подхранена и защитена от вредните влияния на околната среда и придава по-озарен вид.
Консистенцията му е течна към гелообразна, много лека и приятна при нанасяне. 

  

Опаковката в която идна е направена от дебело стъкло оцветено в черен цвят, иключително луксозно и стилно изглеждаща.
Количеството му е 50мл, а цената варира между 90 и 100лв.

Много съм доволна от продуктите на Matis и със сигурност ще има и други техни продукти за които да ви разказвам.
Ето тук може да прочетете ревюто ми за продуктите от серията Reponse purete, която е предназначена за мазна кожа. 

Благодаря ви, че четете блогът ми!
Бъдете усмихнати и щастливи!

You Might Also Like

0 коментара