Грижа за кожата от Pharmatheiss cosmetics

юни 21, 2017

Привет! 
Ритуалът за грижа за кожата е една стъпка, която не трябва да пропускаме, за да поддържаме кожата си здрава, чиста и в най-доброто си състояние.
В тези редове ще ви запозная с три продукта от Pharmatheiss, които ми помагат да се грижа пълноценно за кожата си както през деня, така и през нощта. 


Skin in balance Pure Skin Хидратиращ флуид
За дневната грижа за кожата ми помага този хидратиращ флуид, който е предназначен за мазна и проблемна кожа.
Консистенцията му е много течна и лесна за нанасяне. Попива бързо в кожата и не оставя мазен бял филм върху нея. Има лек и свеж аромат, който след нанасяне не се усеща.


Поради това, че попива много бързо, мога да нанеса фон дьо тен веднага след него.
Освен, че се бори с омазняването и с акнето, видимо успокоява зачервените участъци и прави кожата мека и гладка.

Doliva Овлажняващ крем
Колкото и да е мазна кожата ми никога не подценявам хидратацията. Много често отделянето на прекалено количество себум е знак, че кожата ни се нуждае от хидратация, която се опитва да си набави сама чрез образуването на този себум. 
Худратащи продукти използвам главно в нощната си грижа. 
Овлажняващият крем на Doliva е богат на маслиново масло, масло от ши, витамини, урея, пантенол и хиалуронова киселина. 

Освен да хидратира кожата, той поддържа водният баланс и я подхранва. 
Има лека и много приятна текстура. Ароматът му е свеж и много лек. Попива бързо и се оставя мазни следи. 
От марката казват, че е подходящ и като основа за грим, но на мен ми е една идея по-богат на хидратация за дневна грижа. 

Doliva Тонизиращ лосион
Лек и приятен лосион, който взимам със себе си при пътуване, защото е в малка и удобна опаковка. 
Подходящ е за комбинирана към мазна кожа, бори се с несъвършенствата и омазняването.


От няколко използвания имам наблюдения, че е подходящ и за по-суха кожа, тъй като аз имам някои сухи участъци, които не се изсушават допълнително при употребата му. 
Има много приятен аромат, който се задържа върху кожата, но не е натрапчив и не би ви бил неприятен. 

Изключително доволна съм от продуктите на Pharmatheiss и определено ще има и други продукти, които ще изпробвам. 
Обещаните ефекти и действия от страна на продуктите се спазват и може да сте сигурни, че ефекта, който ще получите ще е видим. 

Надявам се да ви е било интересно и полезно мнението ми за продуктите. 
Вие използвали ли сте продукт/и от марката и останали ли сте доволни от действието им? Ще се радвам да споделите.

Благодаря ви, че четете блогът ми!
Бъдете щастливи и усмихнати! 

You Might Also Like

0 коментара