The Body Shop Vitamin E Overnight Serum-In-Oil

юли 09, 2017

Привет! 
Днес искам да ви споделя за един серум за лице от The Body Shop, който ми беше предоставен от сайтът в който може да откриете всеки един оригинален парфюм.

Избрах серум за лице, защото исках да включа нещо ново в нощната си грижа за кожата, а и исках да разнообразя малко използването на кремове. Другото, което ме накара да избера този серум беше, че е на The Body Shop, а всичко на тази марка ми е интересно за използване.


Серумът е под формата на масло и въпреки, че кожата ми е комбинирана към мазна е напълно подходящ за нея. Хидратира я, попива много бързо и я прави много мека.
Ароматът му е приятен и лек, не се задържа и усеща дълго време върху кожата след нанасяне. 
Витамин Е има мощно противабръчково действие както на появилите се вече бръчки, така и на новообразуващите се. Той прави една бариера между кожата и околната среда, което предпазва кожата от вредни влияния и замърсяване.


Има пипета, която прави използването му много по-лесно. С нейна помощ може много лесно да се дозира количеството, което искате да използвате.
Аз използвам 3-4 капки, които разтривам много добре в ръцете си и след това нанасям върху лицето и шията. 
Попива сравнително бързо, но оставя мазен филм върху кожата. 


Въпреки това продължавам да го използвам и сега когато времето е по-топло, защото е много лек и дава достатъчна хидратация на кожата ми. 
След нанасянето му вечер, на сутринта кожата ми е мека, гладка и отпочинала. 

Продуктът може да намерите тук в сайтът на Parfimo.bg

Надявам се да ви е било интересно и полезно това ревю. 
Ще се радвам да споделите имате ли опит с маслата и серумите за лице и кои бихте ми препоръчали. :) 

Благодаря ви, че четете блогът ми!
Бъдете щастливи и усмихнати!

You Might Also Like

0 коментара