Корейски шийт маски Chamos Acaci

юли 09, 2017

Здравейте! 
Едва ли това ще е първото или последното ревю свързано с така популярните шийт маски, което ще прочетете. 
Днес ще обърна внимание на корейските шийт маските на Chamos Acaci.
Това е първият ми, но със сигурност не и последен досег с марката, благодарение на Moiatakozmetika.bg.


Chamos Acaci Characoal Repair Silk Mask 
Почистваща маска с бамбуков въглен и пептиди

Навярно всяка от вас, която има разширени пори е запозната със свойствата и действието на активният въглен върху тях. Аз също имам проблем с широките пори и се стремя да намеря най-подходящата маска за лице, която да даде на кожата ми точно това от което се нуждае и да почисти и стегне порите ми. В точно тази маска открих най-нужното за почистени и стегнати пори, омекотена и освежена кожа.


Маската е черна на цвят заради бамбуковият въглен, но не оцветява кожата по време на престоя ѝ и не оставя следи. 
Направена е от целулозни влакна на бамбук, био-разградима е и е много по-тънка от стандартните шийт маски. Поради тази причина маската много по-лесно и плътно прилепва върху кожата и остава неподвижна до самото ѝ сваляне.
Върху опаковката пише, че се оставя да действа от 20 до 30 минути, но аз стоях с нея около час и по никакъв начин не ми беше неприятно и не ми оказваше проблеми при вършенето на разни неща вкъщи. Дори на моменти забравях, че съм с нея. :D 
Ефектът е видим веднага след свалянето ѝ - кожата ми беше озарена и сияйна, порите изчистени и свити. Усещах я хидратирана в дълбочина, гладка и мека.

Chamos Acaci Collagen Repair Silk Mask
Колагенова маска с мигновен лифтинг ефект

Маската съдържа високо съдържание на колаген и бета-глюкани, които проникват в дълбочина и ускоряват процеса на регенериране и подмладяване.
Тази маска отново е направена от много тънка материя, изработена от евкалиптова дървесина.


Прави кожата по-устойчива към външните агресии и я защитава от увреждания, затова я използвах една сутрин преди да изляза на дълга разходка. 
Още след отстраняването ѝ кожата ми беше изключително тонизирана и освежена, с блясък и матирана. Не нанесох грим върху лицето си, защото исках да видя кога ще се появи омазняването без да има нещо върху него.
Кожата ми остана матирана в продължение на около 7 часа, което постигам и с матираш крем, но ефектът, който даде маската + матираният тен беше повече от невероятен.

Chamos Acaci Snail Repair Goat Milk Mask
Подхранваща анти-ейдж маска с екстракт от охлюв, козе мляко и конско масло

На пръв поглед точно тези три съставки не са едни от най-привлекателните, но се поинтересувах от действието на всяка една от тях.
* Екстракт от охлюв - ускорява клетъчната регенерация, помага възстановяването от акне и белези от акне, помага в борбата срещу стареенето
* Козе мляко - бори се срещу стареенето, възстановява сухите лющещии се кожни участъци, премахва усещането за стегнатост
* Конско масло - има лечебни свойства, успокоява раздразненията, регенерира кожата


Маската има невероятно свеж аромат, който не се усеща дълго след поставянето ѝ върху лицето. Ефекта е видим веднага след свалянето - кожата и свежа, мека и с блясък, тенът е изравнен и бистър.
Сухите участъци, които имам около устните и в зоната около скулите бяха изчезнали и усещах кожата си много хидратирана и тонизирана.

Chamos Acaci Green Tea 
Хидратираща маска със зелен чай

Маската е изработена от памук и не прилепва толкова добре, колкото другите три маски. Малко по-трудно е да се прави нещо докато е върху лицето, защото постоянно трябва да я притискаш и наместваш, за да стои на място.


Като изключим този минус ефектът ѝ е много добър когато кожата на лицето е по-суха и дехидратирана. Аз я използвах веднага щом я получих, защото точно в този период кожата ми беше суха и се стремях да я хидратирам както с кремове и серуми, така и с маски. 
Върху опаковката е обозначено, че през лятото маската може да се остави за 5-6 минути в хладилника и по този начин да има охлаждащ и приятен ефект, а зимата може да се затопли за 2-3 минути в топла вода.
Реших да оставя маската за 5 минути в хладилника, за да видя дали ще ми допадне ефекта и усещането. През това време измих и подсуших лицето си. 
Щом я извадих от хладилника я притиснах с ръце, за да се разпредели равномерно консистенцията от активните съставки и я поставих на лицето си. Оставих я да действа около 30-40 минути. 
Щом я махнах кожата ми беше хидратирана, гладка и озарена. 


Като заключение мога да кажа, че разликата между копринените маски и памучната маска е голяма. Копринените маски прилепват по-добре върху кожата и не помръдват, също така продуктът се абсорбира и усвоява от кожата по-лесно и бързо.

Маските за лице може да откриете в сайна на Moiatakozmetika.bg ето тук.

Ще се радвам да споделите вашият опит с шийт маските и вашите любими маски, към които посягате най-често. :)

Благодаря ви, че четете блогът ми!
Бъдете усмихнати и щастливи!

You Might Also Like

0 коментара