Wet n Wild products review

юли 11, 2017

Здравейте!
Днешното ревю ще е за някои декоративни продукти от марката Wet n Wild, които в последно време използвам почти ежедневно.
Преди време бях написала ревю за други продукти от марката, което може да погледнете тук.


База за грим CoverAll

Базата за грим е нещото, което не винаги е било част от грима ми, но в последно време винаги посягам към тази. 
В състава на базата има бял сапфир, формулата му е кремообразна и се нанася много лесно. 
Консистенцията е много приятна, попива бързо в кожата и я оставя гладка. Прикрива порите, фините линии и бръчици и държи грима на място за по-дълго време.
Ароматът е много лек, почти недоловим. Не се усеща щом се нанесе върху кожата.

Щом използвам базата под фон дьо тена, не нанасям крем за лице, защото ми идва прекалено много. 
Базата ми е напълно достатъчна.


С нейна помощ фон дьо тенът се нанася и прелива много лесно, не оставя на петна, а дълготрайността му е напълно достатъчна за мен. 
Щом съм с базата, гримът ми издържа около 8 часа, което мен напълно ме устройва. 
В средата на деня се появява омазняване, което лесно премахвам с матиращи листчета и малко пудра. 

Определено тази стана една от любимите ми бази за грим и ще продължа да я използвам и занапред. 





Бронзираща пудра Mega Bronzer




Винаги съм отбягвала бронзиращите пудри, особено тези, които имат бляскави частици в себе си, но тази пудра ме накара да променя мнението си.

Нанесена върху лицето стои много нежно и естествено, придавайки красив загар на кожата. 
Цвета е с такъв отенък, който я прави подходяща за светла към по-тъмна кожа.




Пудрата се предлага в 3 цвята, а моят е Е739 Ticket to Brazil. 

Леката формула я прави лесна за нанасяне и преливане. Има възможност за напластяване, но едно леко движение с четката по лицето е напълно достатъчно да му предадете един невероятен летен и слънчев вид








Палитра за контуриране Mega Glo



В стремежа си да намеря контурираща пудра, която да работи за мен, изпробвах доста на най-различни марки. Всяка една имаше плюсове, но и минуси.
Пудрата на Wet n Wild е комбинация от два цвята - светъл за озаряване и тъмен за подчертаване.

Палитрата се предлага в два варианта - по-студен и по-топъл. 
Моята е в цвят Dulce De Leche.




И цвата цвята са прахообразни, и двата цвята се прашат.
Светлият цвят се разпрашава доста, но пък е идеален за нанасяне в зоната под очите, за да фиксира коректорът (ако е нанесен такъв) и за да просветли зоната.
Тъмният цвят не се праши толкова. Пигментиран е доста и трябва да се внимава при работа с него, защото грешка в количеството цвят, което се нанася е напълно възможна.
Аз взимам по малко и ако е необходимо поставям допълнително.


Руж Color Icon

Харесвам по-неутралните и незабележими ружове, които само да загатнат цвета.
Винаги съм залагала на прасковените и кораловите цветове, както и този път.
Цвета на ружа от Wet n Wild е E3262 Rose Champagne.


Има много мека и приятна текстура, която го прави лесен за нанасяне и преливане с кожата. 
Пигментацията му е добра. С този продукт отново трябва да се внимава колко се нанася, защото има вероятност да се прекали и да остане едно розово-коралово петно..


База за сенки Photo Focus

Базата за сенки е продукт, който рядко използвам в ежедневието си. 
Тази база има много интересна консистенция - телесен цвят, който става прозрачен щом се нанесе върху клепача, лепкава и бързо засъхваща. 


Поради това, че засъхва бързо трябва да се разнесе бързо върху клепача.
Това, че оставя лепкав филм е един плюс (поне за мен), който кара сенките да залепнат за клепача и по този начин да се задържат максималко дълго време върху него.


Ефект оказва и върху пигментацията им.
В ляво са нанесени сенки върху базата, а в дясно директно върху кожата


И петте продукта ми харесаха и ги използвам често, но продуктът, който ще си купя отново със сигурност и който ще бъде дълго време част от грим арсеналът ми е базата за грим CoverAll.
А вие използвали ли сте нещо на марката? Имате ли си любим продукт към който се връщате често? :)) 

Благодаря Ви, че четете блогът ми!
Бъдете усмихнати и щастливи!

You Might Also Like

0 коментара