label.m Organic Lemongrass Moisturising Shampoo

юли 12, 2017

 Привет!
В няколко поста ще ви покажа четири продукта за коса на марката label.m, които ми бяха така любезно предоставени от тях за ревю в блога.
Първият продукт за който искам да ви разкажа е органичният хидратиращи шампоан с лимонена трева от серията Organic.


Шампоанът е без сулфати, обогатен с органични съставки подходящи и полезни за суха и дехидратирана коса. Овлажнява интензивно без да утежнява косата. 
Има изключително приятен и енергизиращ аромат на лимон. На мен ми действа много успокояващо и освежаващо. Често го използвам и сутрин, за да ме събуди и подготви с настроение за деня. 
В себе си съдържа изключително съставки, които допринасят за хидратирана и здрава коса, която е жива и има блясък. 

Активни съставки:
- Оризово олио - силно подхранва косъма и го прави по-лъскав 
- Хидролизиран соев протеин - прави косата силна и без накъсвания, улеснява разресването, задържа влагата
- Глицерин - дава богата хидратация, овлажнява косъм без неприятното усещане за омазняване, изгражда невидим защитен филм около косъма
- Екстракт от овес - поддържа косата и кожата здрави, предпазва косата от вредните влияния на околната среда и от термична обработка
- Екстракт от лимонена трева - прави косата гъста и обемна, заздравява корените, регулира себумната секреция 
- Масло от жожоба - подхранва, придава блясък, обем и гъвкавост на косата, има антистатичен ефект, предотвратява цъфтенето на косата
- Масло от шеа - възстановява и защитава косъма
- Екстракто от камелия - придава блясък, изглажда косъма, подхранва и хидратира в дълбочина


Удобната помпа прави дозирането на шампоана много лесно и точно. С нейна помощ ще може да се използва цялото количество продукт. 
Ефектът, който видях аз от шампоана беше след седмица използване, т.е. 3 измивания на косата. Кожата на скалпа ми с успокои, сърбежа и бързото омазняване изчезнаха. Забравих за сухотата на косата ми и накъсването при разресване, връзване на опашка или сплитане.
Още под душа косата ми беше изключително мека. 
Разресването беше много лесно, без скубане и опъване на косата. Дори с пръсти можех да я разреша без да я накъсам и да изпитам затруднение.
Подходящ е за ежедневна употреба и поради липсата на сулфати щади цвета и го поддържа наситен. 


Консистенцията и цвета му са много интересни. Разпенва се добре и е нужно сравнително малко количество, за да измие косата. 
Продължавам да използвам шапмоана и ефектът, който получавам всеки път ме учудва и ме кара да го харесвам още повече. Това е един невероятен шампоан, който ме накара пак да заобичам косата си!

Продукти на label.m са разработени с иновативно формули, обогатени с натурални съставки в съчетание с висока технологична експертиза.
Благодарение на това с label.m се постигат изключителни професионални резултати.

Благодаря Ви, че четете блогът ми!
Бъдете усмихнати и щастливи!

You Might Also Like

0 коментара