Max Factor Colour Adapt Foundation

ноември 28, 2017

Привет! :)
Отдавна не съм писала ревю за продукт от декоративната козметика. Днес ще ви разкажа за фон дьо тена на Max Factor Colour Adapt, който открих в онлайн магазинът за дамски парфюми - Parfimo.bg


Това, което ме привлече към този фон дьо тен беше това, че той се адаптира към тона на кожата, за да осигури безупречно покритие. И е така - фон дьо тенът се адаптира изключително добре към цвета на кожата и стои много естествено. 
Фон дьо тенът се предлага в 9 нюанса, но в момента в Parfimo.bg може да откриете само два - погледнете тук.


Осигурява средно покритие, прелива се много бързо както с четка, така и с гъбичка, а крайният резултат е изравнен матов тен без ефект маска. Много е лек и не се усеща след като не нанесе. 
Помпичката го прави много удобен за употреба и сигурен, за да го вземете на път с вас. 
Опаковката му е пластмасова и е 34мл.

Единственият му недостатък е това, че не се задържа върху кожата повече от 6 часа, което на мен ми е доста необходимо в повечето случаи. 
След нанасянето му поставям пудра за лице, но след около 5-6 часа е необходимо да добавя още пудра, а на места и коректор. 

Като заключение мога да кажа, че посягах към него когато ми трябваше покриете за няколко часа. В тези по-студени дни ще заложа на друг фон дьо тен, но със сигурност този ще се върна към Colour Adapt през лятото, за да видя как ще се държи и тогава. :) 

Благодаря ви, че четете блогът ми!
Бъдете усмихнати и щастливи! :))) 





You Might Also Like

0 коментара