ELEMIS S.O.S. Emergency Cream

януари 08, 2019

Има дни, в които кожата ми просто не е на себе си - мазна Т-зона, сухи и чувствителни участъци, несъвършенства... Просто се нуждае от точно определена грижа, която получава от крема за "спешна помощ" от ELEMIS.
Формулата му въздейства благоприятно върху всеки един изброен проблем и го решава бързо за продължително време. Не на последно място, той е и чудесна основа за грим.

elemis cream skincare

Консистенцията му е кремообразна и доста гъста, с лек билков аромат и жълтеникав цвят. Първият път, когато нанесох крема усетих мазна и тежка текстура, която ме накара да се поколебая дали този крем ще ми хареса и ще продължа да го използвам. След около 1-2мин. беше попил напълно, усещах кожата си хидратирана, а Т-зоната беше матирана.
Сухите участъци, които имам около устните изчезват още докато нанасям крема и не се раздразняват допълнително до края на деня. Т-зоната остава матирана по-дълго отколкото очаквах, а фон дьо тена се нанася с лекота върху лицето.
elemis sos emergency cream skincare

При мен вече появилите се несъвършенства се повлияват след около 2 седмици редовна употреба на крема сутрин и вечер. Първоначално не се забелязва разлика в състоянието на кожата, но постепенно лицето се успокоява и пъпките започват да изчезват. При току що появила се пъпка е достатъчно да се нанесе сутрин и вечер от крема. При вече налични несъвършенства е необходима по-дълга употреба, която разбира се е добре да е в комбинация и с други продукти за тази цел.
Билковият аромат на крема е нещото, което първоначално не ми хареса, но с времето започнах да свиквам с него и ми харесва. Комбинацията от различи билкови аромати го прави успокояващ и много нежен. Най-силно се усеща аромата на лавандула.

Комбинацията на крема с тоника с лавандула на ELEMIS, за който може да прочетете тук, е чудесна нощна грижа.

Благодаря Ви, че четете блогът ми!
Бъдете усмихнати и щастливи! :)))

You Might Also Like

1 коментара

  1. Много добре описан продукт. Непременно ще си го купя. Най-добрия блог за козметика.
    Глория

    ОтговорИзтриване