Purity Plus Activated Charcoal Micellar Water

май 09, 2019

Здравейте!
Попадали ли сте на продукти с активен въглен? Несъмнено да. А попадали ли сте на черна мицеларна вода, цвета на която се дължи точно на активния въглен в нея? Аз до този момент не бях и ми беше много интересно да я изпробвам.
Това е мицеларната вода на Purity Plus, която има детоксикиращ и почистващ ефект, а благодарение на активния въглен в състава й предотвратява появата на акне.


Мицеларната вода, както ви споменах и по-горе е черна на цвят. Преди употреба задължително трябва да се разклати добре, да се се смесят добре тя и въглена в нея. При нанасянето й върху томпон, той става сивкав, но по никакъв начин не оцветява кожата. Самият цвят за мен е минус, тъй като едно от предназначенията й е почистване на грим, а е трудно да се прецени кога кожата е почистена от и трябва ли да се използват още тампони.


Като почистващ продукт за грим, тя не е моят продукт. По-скоро я причислявам като допълнителна стъпка в грижата за кожата на лицето, заради влиянието й върху акнето. Забелязах, че има благоприятен ефект върху пъпки, които имам и спомага да тяхното по-бързо премахване. Няма аромат и не дразни по никакъв начин кожата. Не забелязвам да има матиращ ефект, нито пък изсушаващ. Смятам, че е подходяща и за по-суха кожа.
Продължавам да използвам продукта като стъпка във вечерната ми грижа за кожата, а ефекта му се вижда след по-продължителна употреба. Ако и вие сте с проблемна кожа, пробвайте го. :)

Благодаря ви, че четете блогът ми!
Бъдете усмихнати и щастливи! :))) 

You Might Also Like

0 коментара