Xpel shower gels & liquid soap

юли 02, 2019

Здравейте!
Ако трябва да си говорим за най-предпочитан и най-купуван продукт за душ, то несъмнено за мен това е душ гелът. До сега не бях използвала нито един продукт на марката Xpel, но разглеждайки продукти в Parfimo.bg попаднах на марката и си набелязах няколко душ гела. Заедно с тях избрах и три течни сапуна, които бяха на изключително достъпна цена и в голяма разфасовка от 650мл. 


Марката предлага доста голям асортимент от продукти за цялото тяло - от душ гелове до серуми за лице, на достъпни цени. Не съм срещала марката да се предлага в други онлайн магазини или във физически такива. Набелязах си още няколко продукти от нея и с радост ще ви споделя мнение и впечатление, щом изпробвам някои от тях.


Душ геловете са с интересна и удобна опаковка, която позволява да закачите опаковката където ви е удобно. В момента в сайта са налични трите вида, които аз имам - кокос и лайм, мента и краставица и чаено дърво и лимон.
Ароматите на душ геловете са изключително нежни и приятни. Разнасят се веднага при отварянето на опаковката, но след душ не се усешат върху кожата, което аз отчитам като минус. Правят обилна пяна, което не остава неприятно усещане, както някои от душ геловете.
Опаковките на продуктите са в разфасовка от 400мл на цена от 3,40лв.
Тук може да откриете всеки един от тях:
-  кокос и лайм
-  мента и краставица
-  чаено дърно и лимон


Исках да изпробвам и друг продукт за хигина от марката, затова реших да поръчам и три течни сапуна, които са с антибактериално действие.
Те са в стандартната за такъв тип сапун опаковка с помпа. Разфасовката на всеки един от тях е 650мл на цена от 4,40лв.
В момента използвам синият и белият. И двата имат нежни и приятни аромати, които се усещат и след измиването на ръцете. Икономични са и съм сигурна, че опаковката от 650мл ще ми стигне за дълъг период от време.

Непременно разгледайте продуктите на марката Xpel тук. Ще откриете разнообразни продукти на достъпна цена и със сигурност ще си харесате поне един. :))

Благодаря, че четете блога ми!
Бъдете усмихнати и щастливи! :)))

You Might Also Like

1 коментара

  1. Марката предлага качествени продукти на сравнително ниски цени.

    ОтговорИзтриване