Любими продукти - месец февруари

февруари 15, 2015

Здравейте! :) От доста време не съм публикувала нещо ново, за което се извинявам. Днес изгледах няколко клипа на български блогърки, които споделиха любимците си за месец февруари и реших и аз да споделя моите.
Като за начало ще започна с гримовете, които този месец използвам най-често и които не са ме разочаровали.
В началото но този месец се сдобих със сенките на Loreal Colour Riche Dual Effects, в цвят Perpetual nude. Цветовете са много наситени и са страхотни както за дневен, така и за вечерен грим. Сенките, които имам аз са в кафявата гама, но марката предлагат 8 вида, които съчетават всички цветове по страхотен начин. Цената им е доста висока, но като цяло всички продукти на марката Loreal са скъпи, но и качествени. Ако имате повечко пари и искате сенки, които да не заемат много място в несесера ви с гримове и да са доста пигментирани спокойно може да се отправите към щанда на Loreal и да се сдобиете с тези красавици. :33 
Цена: 18, 90 - 20лв. 

Минавам към спиралата, която използвам от години и от която винаги съм доволна. Това е Colden Rose Ultra Volume x4. Това е един от продуктите към които се връщам винаги. Харесва ми четката и голямата наситеност на цвета. Придава обем на миглите и не се рони... Не знам какво още да кажа за спиралата. Добро бюджетно попадение е и въпреки ниската си цена си върши работата страхотно. Крайният резултат след нанасянето й е - 100% черни мигли, страхотно подчертани, извити и с обем. 

Цена: 3 - 4лв. 

Моливът за очи, който използвам е отново на Loreal Color Riche Duo Eye Pencil, в цвят Ebony Black/Medium. Моливът е предназначен за очи и за вежди, но моите вежди са гъсти и тъмни и нямат нужда от повтаряне с молив, затова използвам и двете части за очи. Като цяло черният цвят е доста наситен и лесен за разнасяне, но доста бързо се размазва и това някак ме ядосва... Кафявият, който е за вежди, го нанасям в основата на миглите или в ъгъла на окото, върху сенките. Не знам защо си го купих и не знам защото съм избрала двоен молив, но си го използвам доста честно този месец. :D 
Цена: 15 - 16лв.

Преминавам продуктите за коса и тяло. 
Шампоанът, който използвам от скоро е Garnier Ultra Duox Honey Treasures, който е с мед, прополис и пчелно млечице, предназначен за суха, цъфтяща и непокорна коса. Мирисът му е просто страхотен. Много наситен и приятен аромат, който остава и след като измия косата си. След една седмица употреба се забелязва възвръщане на блясъка и мекотата на косата. 
В момента ако закупите една опаковка от 400мл за 3,99 + продукт за лице, може да спечелите награда от марката.  
Цена: 2,99лв. за 250мл или 3,99лв. за 400мл

И последният ми любим продукт за месеца е лосиона за тяло с какаово масло на Ziaja. Ароматът му е страхотен... Толкова наситен и приятен. Попива доста бързо и омекотява кожата като я хидратира идеално. Обещава успокоение на зачервяванията и възпаленията.
Това е първият продукт от марката, който използвам, но със сигурност не и последния. 
Цена: 9 - 10лв за 400мл 

Това бяха моите февруарски любимци, които все още не са ме разочаровали и най-вероятно ще продължа да използвам и занапред. :) 
Благодаря за това, че четете блога ми. Може да помогнете за развитието му като дадете линк на приятелки и ме последвате. 


Снимки на продуктите - интернет. 

You Might Also Like

2 коментара

  1. тези сенки на L'Oreal са много симпатични, на няколко пъти им се изкушавам, но все още държа фронта :) Май ми е трудно да реша коя точно комбинация ми харесва най-много.
    А двойните моливчета са супер удобни, кеф ти черно, кеф ти кафяво. Но е тъпо, ако се размазват бързо. Може би малко сенки отгоре в подобен цвят ще ги фиксират?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, сенките са страхотни. Висях около 10мин пред щанда докато си избера. ;дд Колкото до двойният молив... Когато нанасям във външния ъгъл на окото се размазва, дори и със сенки отгоре. ;xx Не съм пробвала да нанеса основа за сенки отдолу, не знам дали ще има някакъв ефект, но ще пробвам. ;дд <333

      Изтриване