Нови продукти от Essence и Catrice

октомври 03, 2015

Днес съм мнооого радостна, че мога да ви запозная с новите продукти на Essence и Catrice. 
Идеални за есента и зимата! :) 


Essence - Палитра сенки за очи All about... 02Nudes 



Сенките за очи ме грабнаха от пръв поглед... Точно моята палитра с любимите ми цветове! 
Палитрата съдържа осем цвята, като има матови, блестящи и металически. Всеки един цвят е с мека текстура, която улеснява нанасянето и преливането им. 
На пръв поглед цветовете са еднотипни, но когато се нанесат всеки един от тях разкрива красотата си. 


Определено това ще е палитрата, която ще използвам всеки един ден от есента и зимата. :)
Ако и вие като мен сте влюбени в по-неутралните цветове в кафявата гама, това е вашата палитра!!!  
Цена - 8-9лв. 

Catrice - Многоцветен матов руж Multi Matt Blush 010 Love, Roise!


Първоначално си мислех, че ружът ще ми е една идея по-розов от желаното, но след като го нанесох се убедих, че е идеален и точно по мой вкус. 
Ружът съдържа 4 меки цвята, които могат да се нанасят и самостоятелно, т. е. всеки самостоятелно, или комбинирани по ваш вкус. Лично аз нанасям и от 4 цвята с четка за руж, защото ефекта от 4 цвята нанесени заедно ми харесва. 
Това, че е матов със сигурност ще ме кара да посягам към него всеки път. :) 


Цена - 5-6лв.

Essence - Червило с блясък 


Червилата от серията са с кремообразна текстура, която се усеща приятно на устните. Моите цветове са - 07 sparkling miracle и 04 hidden secret. 
Цветът sparkling miracle е с леки блестящи частици, които при нанасяне почти не се забелязват и стоят много красиво върху устните. 
Hidden secret е по-неутрален цвят, който от както получих постоянно съм е него. 
И двата цвята имат приятен аромат и се нанасят бързо и лесно. 
Прозрачната капачка съответства на цвета червило, което е супер, ако имате повече цветове от серията.
Цена - 4лв.

Течно червило Shine Appeal Fluid Lipstick 070 Better Make a Mauve


Течно червило с наситен цвят и ефекта на гланц за устни в един невероятен за есента цвят!
Съдържа витамин Е, който подхранва устните и им придава гладкост е мекота.
При нанасяне се усеща добре върху устните, без усещане за лепкане. 
Предлага се в доста и различни цветове и със сигурност ще си купя още няколко. 
Цена - 8лв.
  
Essence - Мултифункционална спирала за мигли Multi-Action


По принцип използвам спирали с по-големи четки, тъй като мислите ми са дълги и гъсти, но тази спирала промени мнението ми за по-малките и тънки четки. :D
Конусовидната гумена четка придава страхотен обем и дължина на миглите, като ги разделя и насища с туш идеално. 

Цена - 5,50лв.

Essence 48 my love diari, 52 amazed by you и Catrice 68 peaches&cream


Лаковете на Essence са от серията the gel nail за гел-лак ефект без лампа за печене на нокти. 
Четчиците им са широки и нанасянето на лака става бързо и лесно. Изсъхват бързо върху нокътя и издържат около 3-4 дни без топ лак и 5-6-7 с топ лак.
Лакът на Catrice е от серията Ultimate Nail Lacquer. До сега не съм използвала лакове от Catrice и нямам търпение да го изпробвам. Четчицата му също е дебела и лесна за нанасяне на лака.
Цена - Essence - 3лв.
           Catrice - 5лв.


Благодаря ви, че четете блогът ми! 
Бъдете щастливи и усмихнати!
:) 

You Might Also Like

0 коментара