Възстановена коса с Eprouvage

ноември 12, 2017

Привет!
Главни герои в това ревю ще са два продукта за коса на марката Еprouvage, която може да откриете благодарение на експертите в грижата за коса - Zlatnaribka.com.

Според Eprouvage здравата коса и скалп започват на клетъчно ниво. Мощните активни съставки в продуктите заздравяват косата още от корена, възобновяват я и я подхранват. 

Експерти в грижата за коса

Възстановяващ шампоан Eprouvage Fortifying
Специално създаден за третирана и увредена коса, той я омекотява и спомага за по-лесното ѝ оформяне. Формулата му е обогатена със стволови клетки, които заздравяват скалпа и косата от корените до краищата. Бори се със стареенето и изтъняването на косъма.

Експерти в грижата за коса

Косата ми е боядисана и доста изтощена. Термично я третирам главно със сешоар и по-рядко с преса за коса. 
Започнах да използвам шампоана преди около месец. В началото не видях някаква кой знае каква разлика в косата си, единствено това, че се разрасваше много лесно и ухаеше невероятно.
След по-продължителна употреба вече чувствам косата си по-различна - жива, заздравена и силна. Няма вече късащи се краища, стърчащи косъмчета.. Косата се оформя много по-лесно и се запазва чиста за по-дълго време.
Шампоанът, както споменах по-горе, дава на косата ми невероятен аромат, които се запазва и усеща до следващото измиване. Не прави обилна пяна, но измива косата с малко количество. Усещам как измива цялата мръсотия от косата ми и я оставя чиста и ухаеща невероятно.
Наистина обикнах този шампоан и това, което дава на косата ми - здравина, сила и свежест.
Може да го откриете в Zlatna ribka - тук.

Възстановяваща маска Eprouvage Reparative
С формула обогатена със стволови клетки, маската се грижи за косъма и скалпа. Заздравява косъма отвътре на вън и го прави по-силен, плътен и здрав.

Експерти в грижата за коса

Тази маска е страхотна!
Само за 5 минути косата ми стана като нова... Невероятно мека и гладка и усещаща се силна и здрава.
Просто я нанасям от краищата по дължините и до скалпа. Оставям я да преобрази косата ми за около 5 минути, докато извършвам другите си процедури. Още при измиването ѝ под душа се усеща колко е мека. Маската допълнително спомага за лесното разресване и оформяне на косата, а ароматът отново е страхотен.
Нея също може да откриете в Zlatna ribka - тук.

Това беше първият ми досег с Eprouvage, но със сигурност не и последен.
Останах изключително доволна от двата продукта и това как се отразиха на косата ми.
Не мога да опиша изцяло това как преобразиха косата ми и продължават да я правят по.здрава и силна. Ароматът им е изключително свеж и дори бих го използвала като парфюм. :D


Благодаря ви, че четете блогът ми!
Бъдете усмихнати и щастливи!

You Might Also Like

0 коментара