Doliva Volume Shampoo

август 11, 2017

Здравейте! 
Днес отново ще си говорим за шампоан за коса. Този път главният герой има за цел да дари косата ни с обем и блясък.
Марката Doliva ми е позната и имам някои любими продукти от нея, сред които се нарежда и този шампоан, защото е подходящ за моята коса и ми дава всичко, което обещава.


Шампоанът е подходящ за мазен скалп и чупещи се краища, каквито имам аз. Ароматът му е много освежаващ и приятен. Още щом отворя опаковката започвам да се наслаждавам на свежият аромат на лимон, който напоследък ми е любим. 
При втриване прави изключително мека и обемна пяна. Измива косата добре, не я оплита допълнително (често ми се случва с някои шампоани така да оплета косата си, че после да се чудя как да я разреша), не дразни скалпа. 
Опаковката е 500мл и не е никак подходяща за път, защото заема доста място, но когато ми се налага да пътувам за по-дълго време пресипвам количество от шампоана в някоя малка опаковка и я взимам с мен. Така се наслаждавам на действието и аромата му където и да съм.
Цената му е между 15 и 18лв. и може да го откриете в повечето аптеки. 

Като заключение мога да кажа, че съм доволна от шампоана, защото спазва обещанието се за обем и блясък. Не го използвам редовно, а замествам редовният шампоан за коса, който използвам, за да не привикне косата ми към него. Въпреки това, че не го използвам винаги когато мия косата си, мога да кажа, че е един сред любимите ми шампоани с любим аромат. 

Благодаря ви, че четете блогът ми! 
Бъдете усмихнати и щастливи! :))) 

You Might Also Like

0 коментара