Pharmatheiss Pure Skin Special Care

август 06, 2017

Здравейте! 
От доста време имам проблеми с кожата на лицето (омазняване, пъпки, черни точки, разширени пори) и съм изпробвала много и различни продукти, които да ми помогнат и да подобрят вида на кожата ми. Някои от продуктите бяха без резултат, други ми дадоха надежда, че ще се справят с проблемната ми кожа, но след време спираха да действат. 
С течение на времето кожата ми започна да се подобрява - пъпките намаляха, черните точки също. Разширените пори все още ги имам, но от това не можем да се отървем. Въпреки това, в определен период от времето, кожата ми отново придобива тук-там някоя пъпка и продуктът, който ми помага в последно време е съпътстващата грижа за проблемна кожа на Pharmatheiss Cosmetics от серията Pure Skin.


Продуктът идва в алуминиева опаковка от 20мл. Има доста странна консистенция, която аз срещам за пръв път - гелообразна, но в същото време излиза от опаковката някак си сбита. Вероятно заради това е и доста икономичен. 
Щом се разнесе по кожата попива веднага и я матира леко. Има приятен аромат, който аз оприличавам на аромат на краставица. 


В състава си има гликолова киселина, която почиства кожата и намалява порите. Ефектът му върху порите се забелязва щом попие. Не се усеща стягане и опъване на кожата, а напротив - усеща се доста комфортно и дори бих казала хидратиращо. 
Нанасям го сутрин и вечер по цялото си лице. Ако имам зачервени участъци, те изчезват след около няколко минути. При нанасяне на току-що появила се пъпка, той я успокоява веднага и много бързо тя изчезва. При по-продължително използване спомага релефът на лицето да се изравни. 
Вече около месец го използвам и ми е пръв помощник в борбата с несъвършенствата. 
Може да го откриете в аптеките на цена от 20лв. 

А кой е вашият помощник срещу несъвършенствата по кожата? 

Благодаря ви, че четете блогът ми!
Бъдете усмихнати и щастливи!

You Might Also Like

0 коментара