da Vinci high class makeup brushes review

октомври 31, 2017

Здравейте! 
Днес ще си говорим за четките за грим на da Vinci, но първо ще ви предоставя малко информация за самата марка. 

Немската марката е лидер сред производителите на четки и апликатори за грим. 
Освен четки за грим, da Vinci произвеждат и четки за зъби, както и такива за художници, маникюристи и дизайнери. Всички продукти се произвеждат от най-добрите материали и по най-добрите модерни технологии. 
Марката da Vinci използва както естествени, така и синтетични материали. При тях може да намерите четка от косми на катерица, язовец, коза, кон и най-рядко срещаните косми от сибирски самур. Дръжките на четките са изработени в ергономична форма за комфорт и удобство по време на използването им. 


Всяка една четка идва опакована в пластмасово калъфче. В него, освен четката ще намерите и информация за самата нея.
Моите четки от марката са за нанасяне на пудра, руж, контур и коректор. 


Четка за пудра / 9414
От доста време исках обемна четка за нанасяне на пудра и точно такава намерих при da Vinci.
Тя е направена от естествен косъм от кафява планинска коза. 
При първото измиване от нея паднаха няколко косъмчета, по при нанасянето на пудра и при следващите измивания си остана непокътната. 
Четката е изключително мека и пухкава и нанася пудрата много нежно и лесно.
Въпреки, че е доста гъста се почиства лесно. Лека е и много удобна за употреба.


Четка за руж / 9714
Отново произведена от естествен косъм на планинска коза. Първоначално ми се стори една идея по-груба от четките, които аз предпочитам, но се сработихме. Формата й е леко скосена, което позволява да се използва и за нанасяне на контур и бронзър. 
Нанася много лесно и деликатно ружа (ако не се прекалили с количеството, което сте взели ;дд), прелива го много добре и го кара да изглежда нежен и натурален върху лицето. 
При първото измиване паднаха много косъмчета, което леко ме разочарова. Както при четката за пудра, така и при тази за руж при нанасянето на продукта и при следващи почиствания не падат повече косъмчета. 


Плоска четка за контуриране / 9244
Произведена е от фини изкуствени влакна с тънки връхчета, наподобяващи естествения косъм.
Стеснената й форма е идеална за контуриране на скулите и носа. Постига се прецизно и лесно моделиране на лицето. 
С нея могат да се използват както прахообразни, така и кремообразни продукти. Аз предпочитам прахообразните и с тази четка постигам ефекта, който търся и искам. 
При първото й измиване не паднаха косъмчета. Доста е гъста, но въпреки това не поема допълнително продукт. Дори бих казала, че се пести.


Четка за преливане / 4544
Въпреки предназначението й за преливане на секни за очи, аз я използвам ежедневно за нанасяне и преливане на коректор. Формата й е кръгла с леко заострен връх, което ми помага да нанеса от коректора във вътрешния ъгъл на окото и около носа. 
Произведена е от тънки и плътни изкуствени влакна. Доста е гъста, но не поглъща продукт и се почиства много лесно с минимални усилия. 
Не съм я използвала за преливане на сенки за очи, но съм сигурна, че ще се справи и с това.

Четките на da Vinci може да намерите в онлайн магазина Maskarad
В него освен марката da Vinci ще откриете и декоративна козметика Cosart, за която съм ви подготвила отделно ревю. 


Линкове към четките:


Като заключение мога да кажа, че съм изключително доволна от четките на da Vinci и нямам търпение да се докосна и до други четки от марката. 
Фаворит ми е четката за преливане. Използвам я ежедневно за нанасяне на коректор и съм повече от доволна от нея. <3 

Благодаря ви, че четете блогът ми!
Бъдете усмихнати и щастливи!

You Might Also Like

0 коментара